Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän pienten lasten äitien ihan pakko tunkea sitä taaperoanne isojen lasten leikkeihin?

Vierailija
28.12.2011 |

Isot lapset haluavat ehkä leikkiä keskenään, eivätkä jatkuvasti varoa sitä teidän taaperoanne. Ja ei, en todellakaan pakota lastani pyytämään anteeksi, jos hän VAHINGOSSA tönäisee taaperoasi, jonka SINÄ olet tunkenut mukaan liian isojen lasten leikkeihin.

On se kumma, ettei isoilla lapsilla ole oikeutta leikkiä kuten haluavat, ilman että joku taapero työnnetään väkisin mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omanikin oli sellainen ja nyt poika on 8v. ja saattaa ihmetellä taaperoiden käytöstä.

No minä kerron pojalle, että itse olit samanlainen pienenä.

Poika miettii asiaa ja on hiljaa.

Näkee kun pojan päässä raksuttaa ja varmaan on sitä mieltä, ettei ollut taarona änkeemässä kenenkään seuraan.

Vierailija
2/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille taaperon äidille, joka lapsesi leikkeihin paaperonsa työntää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isommat lapset haluaisivat nyt leikkiä keskenään, mutta ei ole mennyt vielä perille.

ap

Vierailija
4/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua, jos ei suoraa puhetta ymmärrä:) joten ei auta kuin viedä lapsenne leikkimään jonnekin missä tuon itsekkään äidin lapsiparka ei ole.

Vierailija
5/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antaa ymmärtää että ikäänkuin kaikki pienten lasten äidit tekisivät noin!

mulla on lapsia 1-13 vuoden välillä 4 kappaletta,enkä taatusti tunge taaperoani mihinkään!

Vierailija
6/6 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se tunkee itse, mutta en kyllä valitakaan kun jouku vahingossa tönäisee.

Mun taapero on perheen kuopuksena tottunut tunkemiseen ja tönimiseen ei sitä tarvi kohdella kuin jotain hellenterttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän