Huoliiko kukaan mies naista kenellä 9v lapsi aina, lapsi ei siis
tapaa isäänsä. Lapsen saa kyllä yökylään sillointällöin.
Kommentit (14)
No mulla on 6 lasta (teinistä vauvaan)ja miesystävä muuttamassa luokseni. Naimisiin ollaan menossa parin vuoden päästä, sori;)
harvaa oikeasti kiinnostaa lapselliset YH:t, sori!!!!
käy yökylässä (lähinnä koulujen loma-aikoina, lapsi nyt ekalla) ja hyvin kelpaan miesystävälleni :) Aika monta vuotta piti etsiä, mutta löytyihän se helmi sieltä, valitettavan usein törmäsin tollasiin edellisten vastaajien kaltaisin hölmöihin miehenkuvatuksiin, mutta sellaiset jää aika nopeesti omaan lähtöruutuunsa. Mutta kun etsii, niin löytää, ja omaani osaan nyt todella arvostaa :)
käy yökylässä (lähinnä koulujen loma-aikoina, lapsi nyt ekalla) ja hyvin kelpaan miesystävälleni :) Aika monta vuotta piti etsiä, mutta löytyihän se helmi sieltä, valitettavan usein törmäsin tollasiin edellisten vastaajien kaltaisin hölmöihin miehenkuvatuksiin, mutta sellaiset jää aika nopeesti omaan lähtöruutuunsa. Mutta kun etsii, niin löytää, ja omaani osaan nyt todella arvostaa :)
Kuten vastauksista voi nähdä niin mielipiteitä on monia mutta tottakai voin perheellisenä miehenä kysyä vastaavasti minkä ihmeen takia ei yh äiti kelpaisi?
Jos sopiva nainen löytyy niin pari lasta siinä sivussa ei haittaisi ollenkaan.
kynnys kasvaa lapsiluvun mukaan ja sitten jos on vauva-/uhmaikäistä joka vaatii äidiltä lähes täysin huomion. 9-v lapsi ei ole mikään ongelma.
Hyvä ap en keksi mitään syytä mikä ettei?
Itse olin pitkään kahden lapsen yh ja kun täyttivät 10-v niin kas, meni pari kuukautta ja elämääni tupsahti KUNNOLLINEN mies. Ei siis mikään luuseri vaan juuri sellainen mitä olin hakenut.
Jaksa vaan pitää rimaa siinä missä olet tähänkin asti pitänyt! Huonoon ja keskivertoon ei kannata tyytyä :D
Oleellista kuitenkin se, että sinun pitää voida hyvin itsesi kanssa. Olla tyytyväinen elämääsi sellaisena kuin se on. Sitten niitä miehiä alkaa tupsahtelemaan jonoksi asti :)
Jos yli 35v sinkkumies haluaa perheen, hän etsii yleensä ensisijaisesti lapsetonta naista. Eronnut mies, jolla on lapsi(a) ennestään, saattaa etsiä ensisijaisesti naista, jolla myös on lapsi(a).
Sinuna en ajattelisi lasta sellaisena piirteenä, joka heikentää tai parantaa mahdollisuuksiasi löytää miesystävä. Todennäköisesti vaikkapa hiustyylisi vaikuttaa menestykseesi paljon enemmän.
Lapsesi jatkuva läsnäolo on suuri haaste sille, että löydät miehen, jonka kanssa suhde toimii kunnolla, koska mieheen pitäisi voida tutustua aika hyvin ennen kuin lapsesi tutustuu häneen. Jos tapailet uutta miestä ja huomaat ettei hän sittenkään sovi sinulle, olisi parasta että panet välit poikki ilman että lapsesi on tiennyt koko jutusta. Jos mies tuntee jo lapsesi, hänet pitää joka tapauksessa laittaa vaihtoon, ja lisäksi pitää huolehtia siitä, että lapsesi osaa suhtautua muutokseen.
vaikka itse olin 2- ja 5-vuotiaiden totaaliyhäri.
Tästä on nyt 3 vuotta aikaa, nyt meillä on yhteinen 1-vuotias.
nykyisen miehen, yhdessä ollaan oltu 21v.
Nimittäin fiksuille, avarasydämisille ja perhemyönteisille miehille! - Itse jäin "totaaliyksinhuoltajaksi" jo lapseni ollessa vauva; kun hän oli reilu kolmevuotias, olin nuollut haavani ja valmis taas seurusteluelämään. Tapailin puoli vuotta ihanaa, kunnollista, hienoa miestä, joka on yhä edelleen (nykyisine kihlattuineen) hyvä ystäväni. Tämä suhde ei kuitenkaan romanttisessa mielessä kannatellut loppuun asti. Pian eromme jälkeen tapasin nykyisen mieheni. Aivan uskomattoman fiksun, charmantin, romattisen, ihanan, hyvin toimeentulevan miehen, jonka kanssa onnellista liittoa nyt takana 8 vuotta.
Lapseni oli siis n. 3, 5 vuotta, kun löydin ensimmäisen seurustelukumppanini ja reilu 4 vuotta, kun tapasin nykyisen mieheni. Nyt lapsi on jo esiteini ja kasvanut pitämään nykyistä miestäni isänään (vaikka toki tietää, ettei biologinen isä olekaan). Parisuhteemme ja perhe-elämämme on ystäväpiirissä suuren ihailun ja jopa avoimen kadehtimisen aihe.
En nyt siis väitä, etteikö totaaliyksinhuoltajuus karsi mieskandidaatteja ja vaikeutakin suhteen alussa tapailua (ihan jokaista poikaystävää kun ei viitsi lapsellekaan heti esitellä), mutta toisaalta on varmasti hyvä, että jyvät karsiutuvat akanoista lapsen takia: jäljelle jäävät ne miehet, joiden sydän on tarpeeksi iso myös vieraan perimän lapselle ja jotka ovat sinusta tarpeeksi kiinnostuneita näkemään vähän vaivaa ja sietämään tiettyjä reunaehtoja suhteen alkumetreillä.
Tsemppiä!
kun ei ole sitä mustasukkaista "mummiästä" kontrolloimassa uusperheen elämää ja kiilapoikana.
Jos yli 35v sinkkumies haluaa perheen, hän etsii yleensä ensisijaisesti lapsetonta naista. Eronnut mies, jolla on lapsi(a) ennestään, saattaa etsiä ensisijaisesti naista, jolla myös on lapsi(a). Sinuna en ajattelisi lasta sellaisena piirteenä, joka heikentää tai parantaa mahdollisuuksiasi löytää miesystävä. Todennäköisesti vaikkapa hiustyylisi vaikuttaa menestykseesi paljon enemmän. Lapsesi jatkuva läsnäolo on suuri haaste sille, että löydät miehen, jonka kanssa suhde toimii kunnolla, koska mieheen pitäisi voida tutustua aika hyvin ennen kuin lapsesi tutustuu häneen. Jos tapailet uutta miestä ja huomaat ettei hän sittenkään sovi sinulle, olisi parasta että panet välit poikki ilman että lapsesi on tiennyt koko jutusta. Jos mies tuntee jo lapsesi, hänet pitää joka tapauksessa laittaa vaihtoon, ja lisäksi pitää huolehtia siitä, että lapsesi osaa suhtautua muutokseen.
Mieheni kiersi yh:t tai lähiäidit kaukaa. Ei voinut sietää ajatusta siitä, että perheessä asuisi jonkun toisen miehen lapsi. Lipsahti sitten ja rakastui minuun niin palavasti, että unohti sääntönsä.
Ja voi v...u tätä jatkuvaa he...ttiä. Jollei teinini olisi niin kiltti ja suloinen, vetäisi miestäni turpiin.
harvaa oikeasti kiinnostaa lapselliset YH:t, sori!!!!