Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni yrittää sabotoida

Vierailija
28.12.2011 |

Tupakkalakkoani. Olen päättänyt lopettaa röökin polton. Johan sitä harrastin 24 vuotta. Olen nyt ollut liki 3kk ilman ja ystävääni tämä tuntuu ärsyttävän. Hän polttaa itse kuin korsteeni. Kun näemme, niin hän on heti menossa tupakille ja kun kieltäydyn siitä niin tulee sellainen halveksuva naurahdus ja kommentti, että "kyllä sä vielä retkahdat". Olen nyt vältellyt ystävääni, koska pelkään todella retkahtavani. Vaikka olenkin ollut jo tovin ilman, niin mieli tekee yhä sauhuja. Ollaan lähdössä ystäväni kanssa matkalle parin viikon päästä ja siellä tulee tietenkin biletettyä ja nyt jännäänkin, että miten käy kun otan alkoholia. Rööki ja alkoholi on aina kulkenut käsikädessä ja jos vielä ystäväni yllyttää niin.... Mitä voisin sanoa hänelle, että jättäisi sen halveksunnan ja yllyttämisen ilman, että menee hyvä fiilis?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa muuta sanoa, kuin että pysy kovana, näytä sille "ystävälle" oikein uhallakin että olet tosissasi eikä hän saa sua repsahtamaan. Tuollainen on raukkamaista, mut osittain uskon että hän on ihan samanlainen kuin ennenkin, mutta sun silmissä hänen röökaaminen tuntuu houkuttelulta... Joka tapauksessa, jos menette bimettämään, koita juoda vaan vähän ja pysyä päätöksessä. Eikös nikotiinituotteetkin auttaisi?

Vierailija
2/2 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos hän menee tupakalle, ei tarjoaisi sulle eikä pyytäisi mukaan. Jos hän oikeasti on ystäväsi ja pyydät näin vakavissasi, hän tottelee ja alkaa tukea sinua päätöksessäsi.

Voisitko keksiä matkalle mukaan jotain korviketta tupakalle? Jotain pastillia vaikka, minkä voisit heittää suuhun imeskeltäväksi kun alkaa tehdä mieli tupakkaa.

Olen itsekin lopettanut ja tiedän, miltä sinusta tuntuu. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän