Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa noloa noloa noloa!!!!!! Nolasin itteni FB:ssä!!!!!

Vierailija
28.12.2011 |

Juttelin yhden nettitutun (nainen) kanssa FB:ssä. Emme ole tavanneet oikeasti. Olemme molemmat äitejä ja meillä on samanikäisiä lapsia. Juttelimme sitten lapsista.

Yhtäkkiä painoin vahingossa jostain napista ja tietokoneeni ruutuun ilmestyi kamerakuvaa minusta ja keskustelukumppanistani!

Olin ihan nolona sillä olin pukeutunut imetysrintsikoihin joissa toinen läppä oli auki ja rinta ulkona, toinen olkain roikkui jossain navassa ja hiukseni olivat sekaisin ja jalassa oli kauhtuneet kotikalsarit!!!! Olin niin nolon näköinen kuin voi vain olla!!!!

Painoin äkkiä koko FB sivun kiinni ja menin häpeämään sängylleni.

Ajattelin että ei voi olla totta mitä oikein tapahtui. Sitten rauhoituin ja tulin takaisin ja keskustelukumppanini oli vielä linjoilla. Sanoin hänelle että sori taisi tulla joku häiriö. Tämä toinen sanoi että joo näköjään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi vaikka kuinka yrittäisin. Provoilet.

Vierailija
2/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tikahtua nauruun! Lapsikin kysyi että miks sää äiti täriset, loikoilee mun päälläni sohvaan nojaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just tollasten mahdollisten vahinkojen takia olen teipannut paperin palan läppärin web-kameran eteen :D

Jotkut ehkä pitävät vainoharhaisena, mut näköjään on ihan mahdollista, et parempi pitää edelleen se lappunen teipattuna siinä edessä :D

Vierailija
4/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää facebookiin ja painakaa keskusteluikkunassa sitä videokeskustelua. Kuva aukeaa heti ja siinä näkee keskustelukumppanin ja itsensä. Mulle on käynyt samoin mutta onneksi oli vaatteet päällä!

Vierailija
5/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha!!

Tää oli kyl ihan paras aikoihin :D:D:D

Vierailija
6/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää facebookiin ja painakaa keskusteluikkunassa sitä videokeskustelua. Kuva aukeaa heti ja siinä näkee keskustelukumppanin ja itsensä. Mulle on käynyt samoin mutta onneksi oli vaatteet päällä!

Keskusteluikkunan yläreunassa on kolme kuviota ja ensimmäinen niistä on "Aloita videopuhelu". Jos painaa vahingossa siitä tai vauva tökkäsee niin kamera aukeaa.

Vierailija
7/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Voi ei! :D Noh, kyllä mä uskon että toi nainen täysin ymmärsi. Kotonaanhan saa olla just sellanen ku haluaa. Ethän sä sentään menny tapaamaan sitä naista ton näkösenä. Te vaan chattailitte netin kautta ja sattu pieni vahinko!

Vierailija
8/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun kerroit tämän:D

Vierailija
9/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa mitään noloa ollu????

Noloa olis ollu se jos noin olis käyny ja olisiot ollu joku 60v vanha ukko ja runkkaillu siinä samalla. Sit olisisit voinu todeta et tais sattua pikku vahinko.

höh.

Vierailija
10/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ymmärtää, etkä tehnyt tuota kuitenkaan julkisesti ;)

Vierailija
11/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vauva sylisä ja heräs tukakdutettuun nauruun

t skypessä itsestään homssuisen imetyskuvan anoppilaan lähettänyt (varokaa, vauvan varpaat kun osuu näppikseen se on MUIKKU!)

Vierailija
12/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetitkö oikeasti sitä webcamkuvaa vai et? Se yleensä tarttee vähän enemmän klikkausvaiheita kuin pelkän napin painalluksen, jos ei ole koskaan aiemmin sitä käyttänyt.

Vierailija
13/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetitkö oikeasti sitä webcamkuvaa vai et? Se yleensä tarttee vähän enemmän klikkausvaiheita kuin pelkän napin painalluksen, jos ei ole koskaan aiemmin sitä käyttänyt.

Vierailija
14/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyviin kameraa kuvaa sekä sinusta että hänestä?!??

Sehän edellyttäisi, että hänelläkin on kamera päällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi