Äidit, paras joululahja minkä saitte?
Mieheltä yöpaita, jossa kulkenut koko joulun,
ja itseltä ihanat huopalipokkaat.
Kommentit (10)
Mut kaikista ihaninta oli viettää rento joulu:)
että äitini otti lapset hoitoon, antoi 300 euroa käteistä ja ilmoitti että takaisin ei ole tulemista, ennen kuin kaikki on tuhlattu. Mulla oli valehtelematta ihanin päivä moneen vuoteen naapurikaupungissa, ostelin mitä mieleen juolahti, istuin kahvilassa, söin hyvin....ja käytin kaikki noi rahat ihan itseeni.
Tosin käyn vielä taistoa kun olisin itse ostanu toisenlaisen ja tää on kaikilla härpäkkeillä liian hieno ja hankala mun arkiräpellykseen.
Olen säästellyt sitä, jotta pystyy joulua viettämään. Nyt parin päivän sisällä alan lukea ja olen sitten hetken muissa maailmoissa, varmaan melko epäsosiaalinen. Pitää yrittää lukea vain illalla, mutta ei ole tähän saakka onnistunut.
Meinas ekaks tulla vasta tapanina. Aikuinen tyttö kyseessä.
mutta ihan oikeasti, parasta oli katsoa lasten onnea ja iloa kun he availivat lahjoja =)
että kaikilla oli taas kerran mukava ja rento joulu.
Tonnin matkalahjakortti kyllä lämmittää myös... ;)
Ehdottomasti se, että puolitoistavuotias tyttö alkoi jouluaattona pyytää aktiivisesti itse potalle ja koko päivänä taisi kastua vain yksi tai kaksi vaippaa. :)
(Oli ne kirjatkin ihan kivoja silti. :D)
joka käytiin ennen joulua miehen kanssa yhdessä ostamassa. Itse ehdotti, jos haluan, niin saan itse valita. Kiva niin.
Ja tietenkin lasten ilo joulusta, lahjoista ja perheen yhdessäolo.
Jokainen lapsi antoi lahjan, vävyehdokas ja miesystävä myös. Kaikki olivat ihania. ja suurin osa itse tehtyjä. Paras oli ehkä tyttären maalaama taulu ja miehen tekemät kynttilät.