Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pilasi sitten joulun:(

Vierailija
27.12.2011 |

alkoi ottamaan jo aaton aattona,aatto aamuna suklaat syöty ja auton avaimet piilotettu.En ole sen koommin nähnyt,vaikka viestejä on laittanut tyyliin,että kaikki on mun vika.

En enään tiedä mitä tehdä.Uusi vuosi menee todnäk. samoissa merkeissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeä!!

Vierailija
2/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ankeeta jos on noin vähän suklaata etteivät edes välipäiviin riitä. amatöörimäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasioissaan avattu,tarkoitin.

Vierailija
4/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee naimisiin kännääjän kanssa, niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kännääjän kanssa!

Vierailija
5/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ankeeta jos on noin vähän suklaata etteivät edes välipäiviin riitä. amatöörimäistä.

eikä kyllä mieskään,paitsi näköjään nyt sitten.melkein tämän arvasin,ja olen iloinen etten siivonnut sen paremmin(koska itse lähdin muualle)olisi sekin sitten harmittanut.

Vierailija
6/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee naimisiin kännääjän kanssa, niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kännääjän kanssa!

olla selvinpäin halutessaan,enkä siksi oikein tätä juomisen hinkua jouluna ymmärräkään.

ap

Vierailija
7/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annoit sille lahjaksi terveyssiteitä ja veti herneen nenään XD

Vierailija
8/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ennen se ei ole siihen sortunut, vaikka alkkis onkin. Ja mä en mennyt naimisiin kännääjän kanssa, vaan mies alkoholisoitui vasta, kun oli oltu n. 15 vuotta naimisissa.

Vierailija
9/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ennen se ei ole siihen sortunut, vaikka alkkis onkin. Ja mä en mennyt naimisiin kännääjän kanssa, vaan mies alkoholisoitui vasta, kun oli oltu n. 15 vuotta naimisissa.

Vierailija
10/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiviksi, on hän mielestäni jättänyt vaimonsa/miehensä. Suhde ei ole silloin voimassa.

Vierailija
11/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiviksi, on hän mielestäni jättänyt vaimonsa/miehensä. Suhde ei ole silloin voimassa.

suhde on täysin voimassa,jos sovitaan yhdessä asioita,joita toinen ei pidä.Piti mennä sukuloimaan aatoksi,mutta itse jäin sille tielle,ja pidin lupaukseni sukulaisille.

Vierailija
12/12 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tosissaan kirjoittaa noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi