mies pilasi sitten joulun:(
alkoi ottamaan jo aaton aattona,aatto aamuna suklaat syöty ja auton avaimet piilotettu.En ole sen koommin nähnyt,vaikka viestejä on laittanut tyyliin,että kaikki on mun vika.
En enään tiedä mitä tehdä.Uusi vuosi menee todnäk. samoissa merkeissä.
Kommentit (12)
todella ankeeta jos on noin vähän suklaata etteivät edes välipäiviin riitä. amatöörimäistä.
Kun menee naimisiin kännääjän kanssa, niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kännääjän kanssa!
todella ankeeta jos on noin vähän suklaata etteivät edes välipäiviin riitä. amatöörimäistä.
eikä kyllä mieskään,paitsi näköjään nyt sitten.melkein tämän arvasin,ja olen iloinen etten siivonnut sen paremmin(koska itse lähdin muualle)olisi sekin sitten harmittanut.
Kun menee naimisiin kännääjän kanssa, niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kännääjän kanssa!
olla selvinpäin halutessaan,enkä siksi oikein tätä juomisen hinkua jouluna ymmärräkään.
ap
että annoit sille lahjaksi terveyssiteitä ja veti herneen nenään XD
Ikinä ennen se ei ole siihen sortunut, vaikka alkkis onkin. Ja mä en mennyt naimisiin kännääjän kanssa, vaan mies alkoholisoitui vasta, kun oli oltu n. 15 vuotta naimisissa.
Ikinä ennen se ei ole siihen sortunut, vaikka alkkis onkin. Ja mä en mennyt naimisiin kännääjän kanssa, vaan mies alkoholisoitui vasta, kun oli oltu n. 15 vuotta naimisissa.
päiviksi, on hän mielestäni jättänyt vaimonsa/miehensä. Suhde ei ole silloin voimassa.
päiviksi, on hän mielestäni jättänyt vaimonsa/miehensä. Suhde ei ole silloin voimassa.
suhde on täysin voimassa,jos sovitaan yhdessä asioita,joita toinen ei pidä.Piti mennä sukuloimaan aatoksi,mutta itse jäin sille tielle,ja pidin lupaukseni sukulaisille.
Ei kukaan voi tosissaan kirjoittaa noin.
häpeä!!