Olen palstaillut täällä jo 9,5 vuotta.
Aikamoista. Kesällä tulee kymmenen vuotta täyteen. Pitäisikö juhlia jotenkin :D
Kommentit (12)
=) eikös ollutkin vähän vauva-palstamainen vastus =)
Totta kuitenkin, onhan täällä tullut roikuttua ennen ja jälkeen lapsen (nyt 10v.) syntymän.
Onko palsta muuttunut vuosien aikana? Onko kävijöitä enemmän? Onko puheenaiheet muuttuneet?
Vai onko täällä alusta saakka ollu samanlainen meno ja samat puheenaiheet?
eli 13v tuli täyteen. Lapset olivat tuolloin 2v kk ja 9kk. Olen saanut yhden "palstavauvankin" 2/2000. Meni pressanvaalikeskustelut oli, kun olin juuri vaaliviikonloppuna (ja ed. viikon) Naistenklinikalla.
Onko palsta muuttunut vuosien aikana? Onko kävijöitä enemmän? Onko puheenaiheet muuttuneet? Vai onko täällä alusta saakka ollu samanlainen meno ja samat puheenaiheet?
keskusteluosiolla hakemassa muiden kokemuksia ja ajatuksia. Tänne AV:lle eksyin harvemmin kun meno ja kielenkäyttö oli aika törkeää (silloinkin?).
Nykyisin käyn vain viihdyttämässä itseäni täällä AV:lla ja toteamassa kuin moneen junaan ihmisiä onkaan. Avartaa omaa maailmankatsomusta kun muistuttaa itselleen päivä toisensa jälkeen kuinka paljon ihan oikeasti on asioista eri lailla ajattelevia ihimisiä. Ja kuinka paljon on ihmisiä - nuoria ihmisiä - joilta selvästi puuttuu elämänkokemusta ja monia muita taitoja.
silloin kyllä palsta oli "äitien palsta" :D
Huh huh.
ja mikä ehkä tyhmintä, aloitin tämän palstailun lapseni ollessa jo 10-vuotias.
Ehkä hyväkin, olisin varmaan masentunut aikanaan kaikista kirjoitteluista, kun olisin ottanut ne liian vakavasti:D
meno oli jopa villimpää silloin palstaurani alussa. Tai sitten olen vain turtunut vuosien mittaan tähän touhuun :D Ihanihaihan alussa palstailin eniten kuumiluosastolla, mutta sitten av vei voiton.
Ehdin muuten olla yhdessä välissä venähtäneellä palstatauolla useamman vuoden ajan. Nyt taas jumitan täällä, kummallista :)
ap
Pidän palstaa eräänlaisena ikkunana nykynaisten arvoihin. Toki myös hassuttelupaikkana. Kiitos rouvat, ja herratkin!
Vanhin poika oli vajaa vuoden kun tänne eksyin.
Mulle syntynyt 2 palstavauvaa sen jälkeen. eli kuumeilu ja odutuspuolikin on tuttuja ja ja vauva 0-12 yms.. osiot.
Meno oli hurja alkuvaiheessa ja monet nikit kävi "tutuiksi" jossain vaiheessa meno täällä lässähti ku tuli linkityskileto yms. banniakin sai aika helposti.
Onks täällä muuten kuuppa himmeennä porukkaa :DDD
virtuaalibailut:)