Mikä on Itä-Suomen suurin sanomalehti?
Kommentit (13)
Sama kun ahvenanmaalle tilataan lapin-sanomaa
ja kyllä hesaria tilataan ympäri Suomen, maakuntalehdet kun ovat usein aika onnettomia. (Ei että hesari mitenkään erityisen hyvä olisi sekään)
Sama kun ahvenanmaalle tilataan lapin-sanomaa
Se kertoo myös maakuntien asioista. Itse olen lukenut Hesarista paikallisia asioita joista oman kotikaupunkini maakuntalätystä vaikenee tyystin.
Mut mitä Itä-Suomeen tulee, niin suurin lehti on Savon Sanomat.
Miksi joku tilaisi heasria muualle kuin helsinkiin?Sama kun ahvenanmaalle tilataan lapin-sanomaa
Esim. miehen veljelle Ouluun tulee Hesari, samoin isälleen Rovaniemelle. Ja joskus tuli myös mun lapsuudenkotiin Kainuuseen.
Ja se on muuten Lapin Kansa :-)
Miksi joku tilaisi heasria muualle kuin helsinkiin?Sama kun ahvenanmaalle tilataan lapin-sanomaa
Esim. miehen veljelle Ouluun tulee Hesari, samoin isälleen Rovaniemelle. Ja joskus tuli myös mun lapsuudenkotiin Kainuuseen.
Siellä on juttuja lappilaisten asioista siinä missä helsinkiläistenkin. Itse tilaan HS:n juuri laadukkaan journalismin vuoksi, paikallinen maakntalehtemme on sitä tasoa että sitä hädin tuskin viitsii lehdeksi kutsua.
Siellä on juttuja lappilaisten asioista siinä missä helsinkiläistenkin. Itse tilaan HS:n juuri laadukkaan journalismin vuoksi, paikallinen maakntalehtemme on sitä tasoa että sitä hädin tuskin viitsii lehdeksi kutsua.
Vai Hesari laadukasta journalismia hahaha.......
verrattuna näihin paikallislätysköihin ja maakuntasanomiin, joissa toimittajat ei erota bruttoa netosta eivätkä tiedä pilkun paikkaa.
ei sitten mitään tolkkua koko lehdessä jos sitä semmoiseksi voi sanoa.
verrattuna näihin paikallislätysköihin ja maakuntasanomiin, joissa toimittajat ei erota bruttoa netosta eivätkä tiedä pilkun paikkaa.
ovat laadultaan alta arvostelun. Ei ole arvonlisäveron vika, jos kukaan ei tilaa niitä.
Varmaan sitä tilataan eniten myös Itä-Suomen talouksiin.