Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ylihysteerinen, mut millä tekosyyllä saisin pitkitettyä vierailuja vauvamme luona?

Vierailija
27.12.2011 |

Meille syntyy pian esikoinen. Eräs ystäväni intoilee että voi kun se syntyis niin päästäis meidän Nico-petterin kanssa sitä katsomaan... Ja minusta on ihanaa että joku intoilee meiän vauvasta niin paljon, mutta mua inhottaa ajatuskin että joku tulee heti käpälöimään vauvaa... Ja varsinkin lapset kun niillä saattaa heti käsien pesun jälkeen käsi ajautua vaikka housuihin...

Mikä olisi hyvä tekosyy siihen että vauva ei voi ottaa vastaan vieraita esim. ensimmäiseen kahteen kuukauteen? :D

Tiedän että tää kuulostaa tosi tyhmältä ja neuroottiselta mutta oon tosi tarkka hygieniasta ollut aina ja mua inhottaa jo ihan mitättömät asiat (esim. se että tälläinen 4-vuotias lapsi hipaisee pöydässä pullaan mutta ei syökään sitä, joten heitän koko tarjottimillisen roskiin, jos muutakin pullat "saastuneet")

Huh, anteeks jo etukäteen jos joku pahoittaa mielensä tästä viestistä!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pahempi saada itselleen trauma ja päästää ihmisiä vauvaasi käsiksi vastoin toiveitasi, kuin pahoittaa jonkun muun mieli.

Vauva-aika on herkkää aikaa ja todella tärkeää sinulle ja vauvallesi. Itse asetin silloin oman pienen perheeni kaiken muun edelle, enkä ole päätöstä katunut. Kuuntele vaan vaistojasi, vaikka tuosta bakteerikammosta en olisi niin varma... Tosiaan, univaje on tosi tavallinen syy jättää vieraat kutsumatta. Itsekin olen moisesta joskus vähän loukkaantunut, mutta samalla tajunnut, että niin se nyt vaan menee.

Vierailija
22/22 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma, en halunnut ketään, en siis ketään meille kun vauva oli vastasyntynyt. Mua ahdisti ihmisten puhelut ja tekstarit ja kaikki yhteydenotot, halusin vaan olla kotona lapsen ja miehen kanssa. Tuli ihan fyysisesti paha olo kun piti pakosta lähteä käymään jossain ihmisten ilmoilla. Etenkin mua kammotti ajatus että meille tulis meluisia pikkulapsia. Ei sitä tartte pyydellä anteeksi. Otat vastaan vieraita sitten kun siltä tuntuu. Mulla alkoi tuntumaan siinä 2 kk paikkeilla että nyt vois jo joku tullakin. Vain yks tyyppi suuttui kun ei päässyt heti kolmine lapsineen vauvaa katsomaan :)

Bakteerikammo johtuu suojeluvaistosta, ja hälvenee varmasti itsestään kun vauvasi on vähän isompi eikä enää niin hauras ja haavoittuvainen.

Jos joku ajattelee teidän vauvaa, niin vauva voi saada lisäksi pahoja telepatiainfektioita. Ihan hirveetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi