Hei!Tietääkö joku miten Lontoossa on viikonloppuna kaupat auki esim Oxsford streetillä jne.
Päästäänkö shoppaileen kun ollaan pe- illasta ma- aamuun?Ostosvinkkejä myös kaipaan.
Kommentit (9)
menette. Su ja ma ovat pyhäpäiviä, melkein kaikki paikat ovat kiinni ja julkinen liikenne melkein kuollutta. Normaalisti sunnuntaisin on shoppailuaikaa noin neljään tai viiteen, ruokakaupat ovat kyllä auki.
Googlaa ne tärkeimmät kohteet erikseen, Harrods on ihan pakollinen :)
Terkuin enkkumamma
menette. Su ja ma ovat pyhäpäiviä, melkein kaikki paikat ovat kiinni ja julkinen liikenne melkein kuollutta. Normaalisti sunnuntaisin on shoppailuaikaa noin neljään tai viiteen, ruokakaupat ovat kyllä auki.
Googlaa ne tärkeimmät kohteet erikseen, Harrods on ihan pakollinen :)
Terkuin enkkumamma
melkeinpä keljuin mahdollinen ostosaika, kun kaupat menevät kiinni aika aikaisin. Me opittiin kerrasta. :=)
Ollaan menossa 6.1, kai se on ihan normiviikonvaihde?Mites nämä Primarkit, new lookit ,evansit yms on auki la ja su.Entäs ruokakaupat?Ònko metrossa pe ja la illalla turvallista kulkea äidin ja lähes aikuisen tyttären esim klo 22.00 aikoihin?
Lontoossa ainakin uudenvuodenaattona Harrods ym. auki. Olen itsekin menossa, ja olen tsekkaillut aukioloaikoja netistä. Sunnuntaina kannattaa varmaan keskittyä uudenvuodenparaatiin jne.
Metro on ihan turvallinen kulkea, kun normaalia järkeä käyttää, itse olen mennyt puoliltaöinkin eikä ongelmia ole ollut.
http://uk.westfield.com/london
Tuolta varmaan löytyy aukioloajatkin.
Pääsee superhelposti Central linella (punainen), lähin asema on Sheperd's Bush josta on kävelymatka.
Olin tuolla jouluruuhkan aikaan eikä silti ahdistanut yhtään, kun on tosi leveät käytävät ja paljon istuskelupaikkoja. Oxford Streetilla ei meinannut mahtua kulkemaan. Liikkeitä löytyy ziljoona luxus-merkeistä Nextiin ja Gapiin.
uudenvuoden aikaankin aika jouhevasti :)
Fri 30th Dec
9am - 10pm
Sat 31st Dec
8am - 6pm
New Year's Day
12pm - 6pm
Mon 2nd Jan
10am - 9pm
Onko joku ollut hiljattain Lontoossa, mitä maksaa aikuinen 1 päivän travelcard ja mitä 15 ja 16 vuotiaat , siis 1 day off peak kortti. Ja onko off peak aikataulu voimassa viikonlopullakin.Kiitos jos vastaatte.
muistaakseni Oxford Streetilla se on 11-5. Pienet kaupat saa olla auki niin pitkaan kun haluaa.