Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin ryhtyä työntekijäksi eroottiselle puhelinlinjalle

Vierailija
27.12.2011 |

ONko muita? Antakaas vähän vinkkejä työhön!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava naisen kun otan...niin kouluhus ja kunnon työ ja tadapainoinen kropaltaan ja mieleltään ettei tartte rahaa tuol tyyli hommata

Vierailija
22/30 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääntä kannataa treenata , sellanen vähän hidas huokaileva, kanattaa kelsiä muutama kuviteltu tilanne mitä on kotona tekemässä, omaa puuteesaoloa voi mainostaa aina.

ikää kannattaa skaalata alaspäin 5-10v ellei oo sitten jo menopaussiääni.

jos itse tekisin tota tekisin vakkaarien kanssa oharit ja maksu suoraan omalle tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt työtä jo jonkin aikaa, ihan mukavasti ainakin itse tienaan ja palkanmaksu on toiminut hyvin.  Itse täyttelin hakemuksen aikoinaan täältä: www.puhelintyo.fi 

Vierailija
24/30 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaana ja miehenä voisin sanoa, että olen saanut paljon iloa ja nautintoa seksipuheluista. Jokaisella varmaan omat mieltymyksensä. Tykkään itse, kun nainen puhuu tuhmia ja yllyttää mua runkkaamaan. Ääni just on tärkeä, että puhuu pehmeästi ja tuhmasti, mutta on kuitenkin rennosti oma itsensä. Voihkaisut ja huohotukset ei tarpeellisia, mutta jos osaa hyvin, niin niillä voi myös luoda tunnelmaa. Kaikista ihaninta on, jos nainen tyydyttää itseään yhdessä mun kanssa. Jutut voi olla sen tyylisiä, kuin mitä tehtäisiin, jos sekstattaisiin yhdessä, mitä nainen haluais mun tekevän. Sitten erilaiset fantasiat ja runkkausohjeet ja tuhmat kehotukset ja yllytykset. Voi esim. laittaa mut edgettään laukeamisen rajalla.

Vierailija
25/30 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Tienaako tällä tänä päivänä?

Vierailija
26/30 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan minäkin. Tekeekö joku?

Vierailija
27/30 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos ajatellut mitä sanot miehelle kun näkee ostamiasi tuotteita?

Ja kysyy millä rahalla olet ostanut.?

Tämä kommentti kuvaa hyvin sitä mikä parisuhteissa on vikana. 

Mies kontrolloi ap:n rahankäyttöä siten ettei naisella ole edes vaatteita, nainen hankkii rehellisellä työllä vaatteet ja hänen pitäisi tehdä tiliä tälle narsistille mistä on vaatteet päällensä saanut. Voi helvetti nyt. 

Vierailija
28/30 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikein.

Huvittavinta oli, kun yksi asiakas ehdotti live-seksisuhdetta ja hän maksaisi siitä yhtä paljon kuin tienaan linjalla. Eli 10-30 e kuussa... Ei tullut kauppoja.

Vierailija
29/30 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oikein.

Huvittavinta oli, kun yksi asiakas ehdotti live-seksisuhdetta ja hän maksaisi siitä yhtä paljon kuin tienaan linjalla. Eli 10-30 e kuussa... Ei tullut kauppoja.

Miten joku viitsii noin vähän tarjota?

Ilmeisesti hän kuvitteli, että tienestini ovat huomattavasti paremmat. En kertonut hänelle totuutta, eikä varmaan olisi sitä uskonutkaan.

Vierailija
30/30 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa slipoverin pois