Päätin ryhtyä työntekijäksi eroottiselle puhelinlinjalle
Kommentit (30)
otatko puheluita vastaan kotona vai jossain toimitiloissa? Saattaas perheellisellä olla hankalaa huohotella pitkin päivää puhelimessa =)
Mitäs tuommosesta läähättelystä tienaa?
Minulla on mahis olla osa illoista yksikseni. En aio kertoa miehelle enkä lapsille, vaan hankin näin "omaa rahaa" edes jonkun verran, sellaista josta ei tartte tehdä tiliä miehelle. Käyn ihan päivätöissäkin, mutta mies kontrolloi niitä rahoja. Harmi kyllä hirmu isoille ansioille en varmaan pääsi. Työstä maksetaan 15-43 senttiä minuutti plus vähän bonusta jos ehtii oleman paljon linjoilla (en siis minä...).
Eikös palkka tule sun omalle tilille? Jos ei, niin vaihdahan äkkiä tiliä toiseksi. Älä ole tiskirätti, joka rupeaa huoraamaan vain yhden k-pää miehen takia! Alennat itsesi kaksinkertaisesti.
Ja meillä on iso perhe, paljon velka yms. Meille aikuisille ei oikeasti jää mitään "omaa" rahaa. Jos otan tililtä jotain omiin tarpeisiini, niin mies huomaa sen heti ja sanomista tulee.
Tarvitsen kuitenkin omaakin elämää. En jaksa kituuttaa vailla yhtään mitään luxusta (edes uusia ja ehjiä vatteita). Aikaisemmin oon harrastanut iltaisin kotimyyntiä, mutta sen tulos on painunut rankasti miinukselle, kun en ole enää jaksanut hoitaa alv-veroja ja muita yrittäjän velvotteita ajallaan. Niistä tuleeenemmän sakkoveroja kuin mulla on niitä tuloja. Pakko keksiä jotain muuta. Ehkä tää kävis. Tulis samalla vähän sellasta huomiota miehiltä...
Ja haluaisin nyt oikeasti niitä vinkkejä! Myös asiakkailta?
No varmaankin arvaat mistä kaikki on kiinnostuneita :) Eli kysy ensin kuka siellä ja mitä tekis mieli? Näin saat hiukan tuntumaa siihen mistä puhua.
Jotkut soittaa ihan oikeasti vain jutellakseen mukavia mutta suurin osa vain runkatakseen.
Kysele vähän mieltymyksiä ja mene sen mukaan, suuri osa kaipaa vain myös pelkkää ääntäsi, ei tarvitse siis sanoa mitää, hengität vain raskaasti ja huokailet. Sen kyllä huomaa asiakkaasta koska hän on soittanut "viime metreillä" :D
Muista että äänesi on ainoa jota "myyt" Eli jos äänesi ei miellytä, mies vaihtaa toiseen. Opettele puhumaan sensuellisti, älä kovaäänisesti vaan pehmeästi, ei kuitenkaan imelästi.
Ole aina kohtelias, älä naura.
Kohta sinulla on vakiasiakaspiiri ja tulet tutuksi miesten kanssa ja siitä mitä he haluavat ja sitten kaikki onkin heidän kanssaan helpompaa.
Äläkä KOSKAAN näe livenä ihmisiä vaikka lupaisivat mitä. MUista ettei asiat ole myöskään siellä luurin toisessa päässä ihan sitä mitä väittävät, niinkuin et sinäkään.
Ilmeisesti olet itse ollut alalla? Onko ollut kannattavaa?
ap
puhuminen. Huohota ja mumise vaan.
muakin kiinnostaisi alkaa seksipuhelin työntekijäksi. Mitä kautta löysit tuon työn? Ja saatko itse päättää päivittäiset työaikasi, että milloin pidät linjaa auki ja milloin et?
en iedä kenele teet työtä, mutta saitko sellaisen monisiuisen oppaan? jos sait se kannattaa lukea.
Tienaan kuussa 300-500 (teeenn töitä ainoastaan iltaisin).
Opettele puhumaan rauhallisen hitaasti, kysee pajon, mutta älä liikaa.
Suosittelen pitämään vihkoa asiakkaista, tunnistat kylä änen jos hänn soittaa sinulle uudestaan ja tiedät jo mieltymyksistä.
Minula on ikävä tiettyä vakkareita, heistä ei ole kuulunut nyt aikoihin mitään. Kivaa hommaa tämä pidemmän päälle on. Harvoin pelkkää läähättämistä
seksiaddikti poikaystäväni saa hoitoa ja yrittää nyt tosissaan pysyä erossa seksilinjoista koska meidän suhteemme (ja hänen elämänsä muutenkin)on muuten vaakalaudalla jos meininki jatkuu entisenlaisena.
en iedä kenele teet työtä, mutta saitko sellaisen monisiuisen oppaan? jos sait se kannattaa lukea.
Tienaan kuussa 300-500 (teeenn töitä ainoastaan iltaisin).
Opettele puhumaan rauhallisen hitaasti, kysee pajon, mutta älä liikaa.
Suosittelen pitämään vihkoa asiakkaista, tunnistat kylä änen jos hänn soittaa sinulle uudestaan ja tiedät jo mieltymyksistä.
Minula on ikävä tiettyä vakkareita, heistä ei ole kuulunut nyt aikoihin mitään. Kivaa hommaa tämä pidemmän päälle on. Harvoin pelkkää läähättämistä
Ja vielä lisääkin vastaanotetaan.
t. ap
muakin kiinnostaisi alkaa seksipuhelin työntekijäksi. Mitä kautta löysit tuon työn? Ja saatko itse päättää päivittäiset työaikasi, että milloin pidät linjaa auki ja milloin et?
Ja otin pariin firmaan ihan itse yhteyttä. Kumpaankin olis päässyt :)
Muakin kiinnostais tämä työ. Naiset antakaa neuvoja ja vinkkejä . Onko kannattavaa . Maksetaanko palkka ajoissa.
you tubessa voit käydä katsomassa Kummeli-videon, jossa seksipuhelintyöntekijä Marjatta hoitaa hommat niinkuin vain alan rautainen ammattilainen voi. Katso ja ota opiksi.
Oletkos ajatellut mitä sanot miehelle kun näkee ostamiasi tuotteita?
Ja kysyy millä rahalla olet ostanut.?
En ole tosissani menossa linjoille töihin.
Entä onko ketään muita miestä, joka saanut alalta työtä?!
Mulla ei pää kestänyt. Jotkut vanhan ukot oli ihania, kun tippa silmässä kuuntelivat miten mä heitä livenä hellisin. Mutta kaiken maailman pervoja oli liikaa enkä mä osannut miellyttää niitä XD
puhua paljon ja asian laidasta. Kerro itsesäsi laveasti, keksi itsellesi rooli jota vedät.
Mieti mitä sulla muka on päällä ja kerro mitä harrastat (asiakas ei halua kuulla siitä mutta sinun pitää saada puheusta pitkä) joudut kyllä kuuntelemaan runkkailua ja ehdottele asiakkaalle että eikö voitas tavata ja hoitaa hommat luonnossa jne. jos et halua kuulla sitä runkkailua, vaikka tietetänkään sinähän ET saa tavata asiakasta. Mutta site jaaritellessa se puhelu pitenee ja eurot juoksee. Muista imarrella asiakasta. "Voi kun olet miehekäs" jne.
Se homma on helppoa kuin heinänteko, olin itse alalla useita vuosia.