Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sina luuseri, jolla on avioton lapsi, tai joka paastit miehesi kuolemaan, tai joka on niin ruma ja lihava marisija, ettet saanut miestasi pidettya itsellasi,

Vierailija
11.11.2005 |

miten teillä vietetään isänpäivää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin miehen jota en rakastanut eikä sillä ole mitään tekemistä mun eikä miehen painon kanssa.

Vierailija
2/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsen isä olisi elossa, isänpäivään varmaan sisäityisi myös vierailu hänen luokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että tulet muistamaan tämän ketjun ikuisesti, sillä sinulle on tapahtuva jotain todella , todella pahaa. Suuri suru. Sillä hetkellä tulet muistamaan tämän halventavan mailialoituksesi. Itse olet surun aiheuttanut typeryydelläsi.

Ei kulu enää kauaa.......

Vierailija
4/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä raukkoja kun teillä on noin aivoton äiti:/

Vierailija
5/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä saa kortin, pienen lahjan ja kakkua. Tai jos hyvin käy, vietetään isänpäivää synnärillä, lapset mummolassa.

Vierailija
6/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä viesti taas pöyristyttävä,onko täällä valvojaa ollenkaan????Tuo kuolema juttu kyllä todella karsea nimittäin tällaisia perheitä Suomessa on useita,muutenkin vaikeaa kun isänpäivä lähestyy.Ap:lle kielto palstalle.Olet SAIRAS!

Vierailija
7/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oletin että ap on yksi niistä jotka isänpäivävouhotus saa tuntemaan itsenäsä jotenkin luusereiksi. Siis esim leski. Kyllä mullakin kävi tuonkaltaisia mielessä ekoina vuosina. Nimim. kolmonen joka vastasi kuin asialliseenkin kysymykseen.

Vierailija
8/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ollut mitään loukkaavaa.

T. ei ap

Vierailija
9/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti läheisesi soittavat pian hoitavalle lääkärillesi... ei ole lääkityksesi kunnossa!!!

Vierailija
10/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin eräs joka päästi miehensä kuolemaan ja juuri avasi koneen, joten en ole osunut silmään muut ketjut

Vierailija
11/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokeinona käytetty ironiaa.

Vierailija
12/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. myös yksi joka päästi miehensä kuolemaan. Me ei vietetä isänpäivää ollenkaan, haudalla saatetaan käydä jos sää on inhimillinen. Turha sinnekään on ilman autoa lähteä jos myrskyää.

Vierailija
13/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te saatte tällasesta toistenne haukkumisesta,tuleeko teille siitä jotenkin hyvä mieli?Mä oon seurannut tätä palstaa vähän aikaa ja tää joutas lopettaa

Vierailija
14/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat siinä tilassa tahtomattaan. Ei ole kukaan vaatimassa homovihaajille kieltoa palstalle. Yhtä kammottavaa haukkua kumpaakaan ryhmää.

Vierailija
15/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen normaaliälyllä varustettu ymmärtää, että tämä aloituksen viesti on kannanotto näitä täällä pyöriviä ennakkoluuloja vastaan, joiden mukaan yh:t ovat itse ongelmansa aiheuttaneet. Lukekaa nyt vähän rivien välistäkin.

Ellei ole tällä palstalla pahemmin pyörinyt, viesti ei välttämättä ole niin ilmiselvä. Mutta jos on parikin kymmentä aloitusta lukenut, niin tarkoituksen ei pitäisi jäädä epäselväksi. Täällähän yh:t painetaan maan rakoon varmaan joka päivä.... valitettavasti.

ei-ap

Vierailija
16/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän itsekin, että toimin harkitsemattomasti, en todellakaan tarkoita loukata yksnihuoltajia, leskiä, isättömiä. Olen vilpittömästi pahoillani siitä, että niin kuitenkin tein.

Annetaan tän viestin painua alas, ei nosteta enää, tää oli todella typerä provo. Anteeksi vielä kerran.

terv. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan