G: Keskiarvo peruskoulun päästötodistuksessa - kuukausipalkkasi?
Kiinnostaa korreloivatko nämä :)
Mulla 7,4 -> 2500 eur
Kommentit (64)
Eikä ole lukionkaan, en edes muista millaisia todistuksia sain, huonoja ne olivat! :D Mutta yliopistoon pääsee jos pääsykokeissa pärjää hyvin, aika harva pääsee sisään pelkällä lukion päättötodistuksella, lähinnä ne joilla pitkästä matikasta L. Muut menevät pääsykokeiden kautta, joten riittää jos opettelee ja sisäistää parin pääsykoekirjan opit niin väylä yliopistoon aukeaa. Myös avoimen yliopiston kautta pääsee kirjoille yliopistoon, toki se maksaa jonkin verran.
(hoitajan palkka Helsingissä ilman ikälisiä)
Keskiarvoni 9,1
Kuukausipalkka 2700 euroa
Keskiarvoni 9,1
Kuukausipalkka 2700 euroa
mulla 6,6 ja 2500e
palkka brutto 1400e kuukaudessa.
Downshiftaan.
Jos olisin oman alan töissä niin joku 1500.
laiska oppilas, jotain 7.4 pintaan 80-luvulla... Brutto nykyään about 3400 euroo ja maisterina... En vaan ollut kypsä opiskeleen nuorena...Vanhemmiten olen rakastunut opiskeluun:)
lähes kuten minä bruttoa on hiukan enemmän eli 4000 euroo.
ihan naurattaa tuo teidän valehtelunne.
enää muista... olisiko 8,5? 4500 euroa.
alatyylisiin palstakirjoituksiin nähden...
Pettääköhän monenkin muisti? :))
työkokemusta 5 vuotta ja bruttopalkka 3650 e.
palkka brutto 1400e kuukaudessa.
Downshiftaan.
Downshiftaan, bruttotulot samat ysin ka vähän enemmän, muistaakseni 8,9
Todistus muistaakseni 9,3, palkka reilu 2200e
Lukiossa laaja matkikka ällä ja laajasta fysiikastakin todistuksessa 10, se ala ei kiinnostanut.
ja 1800
miehellä 7,1 ja tulot 4400
Keskiarvolle voi olla monta syytä. Esimerkiksi että kiusattu koulussa eikä sitten siellä oikein viihtynyt. Onneksi on kouluja peruskoulun jälkeenkin ;)
Ei taida tuo todistus olla enää edes tallella. Mitä sillä tekee? YO-todistuksesta alkaen on kaikki tallessa kyllä.
Veikkaan, että se oli jotain 8-9 välillä.. ja tulot nyt n. 2200e/kk.)