Näppy kaulassa? Pitääkö käydä näyttämässä lääkärillä?
Olen lukenut jostain, että kaikki ihomuutokset pitäisi käydä näyttämässä. Mulla siis ollut ehkä kuukaudne pari sellainen finnin kokoinen näppylä kaulassa. Ensin luulinkin finniksi, mutta ei ole kipeä eikä tule mitään valkopäätä. Hoidinkin sitä eka sellasella kuivattavalla peitepuikolla, mutta ei häviä. Ei ole kasvanut eikä mitään ja on sellanen väritön. Ei ole korvan lähettyvillä vaan lähempänä henkitorvea. Onko tällainen nyt syytä käydä näyttämässä lääkärissä vai voisiko seurailla?
Kommentit (7)
Joo no ei pidä. Todellakaan.
T. lääkäri
Pystyykö siitä ottamaan kahdella sormella kiinni ja tunnustelemaan? Onko kipeä??
Itselleni on alkanut tulemaan ihonvärisiä luomia. Ne ovat vanhemmiten yleisiä, joillekin tulee kaulaan sellaisia roikkuvia luomia. Ja ikää on 38v.
Mulla on muutenkin luomia aika paljon, joten on sitten kyllä yksi mahdollisuus.
On sellainen mielestäni ihossa oleva, aika finnimäinen, mutta ei kipeä. Finninä tosiaan pidin alkuun. Ei oikein saa kahdella sormella kiinni kuitenkaan. Aika matala siis. No voisiko nyt ajatella, että jää tarkkailemaan ja jos ei muutu mikskään, annan asian olla? Ikää 36 v.
kunnallisissa on muutenkin kova pula lääkäreistä ja ei sinne tarvi lähtä kuluttamaan yhteiskunnan voimavaroja turhilla esittelyillä-.