Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirtsakkaa Perjantaita Huhtikset

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti tossa juuri nousi ihan itse istumaan =) Ulkoileen tässä ois tarkouts lähtee kuhan koululainen odotetaan ensin kotiin.

Ihanaa kun alkaa viikonloppu!!

Vierailija
2/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin eiliset turinat: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5590806&p=3&tmode=1&smode…

Kiiamaria: mie oon kans ' karpannu' jo kohta 2 kuukautta ja kuutisen kiloa on puonnut pois! Suosittelen kaikelle vähähiilihydraattista ruokavaliota jotka tahtovat painoa pudottaa ilman nälkää ja pisteiden laskua (tutustu www.karpit.net)

Kaaposta sen verran että meidän pojulla ei ole muuten vielä yhtään hammasta suussa!! Siksi sitä ihmettelen ku muilla tullut jo 4-5kk iässä, löytyykö huhtisista muita hampaattomia?

Galluppia: onko jotain tiettyä lelua/tavaraa mitä toivotte hippusellenne joululahjaksi?

Itse olen ihastunut niihin Himpuloihin kun Kaapon kanssa niitä joka lauantaiaamuna katsotaan ja Kaapo on kova halailemaan pehmoja. Toinen minkä haluisin K:n saavan on sellainen Ihaa-keinu' aasi' , tajuskoha tosta nyt kukaa mitä tarkotin...noh...jää nähtäväksi =)

Nyt kipikapi pihalle. K nukkuu nykyään vaan kahdet päiväunet ja sillo onneks sen pari tuntia kerrallaan ja ulkona yleensä paremmin kun sisällä.

OIkein iloista viikonloppua kaikille!!!

Ryhis ja Kaapo 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuodenaika oli mikä? Meidän portinpielessä oleva puska pukkaa silmuja :( Sais jo talvi tulla, ahdistaa tällaset ilmastonmuutossyksyt.

Kiitti SannaS linkistä siihen unikoulupinoon! Olit onnistunut lukemaan ajatukseni ja vastaamaan ennen kuin edes ehdin lähettää kysymystäni unikoulusta :) Sain siitä pinosta selvennystä aiheeseen, pitää nyt vielä istuttaa mieskin koneen ääreen lukemaan nuo jutut. Kumma miten joskus voi olla niin hankalaa tajuta asioita ennen kuin niitä alkaa selittämään muille. Eilen kun luin oman viestini ja Sannan viestin, tajusin että niin, eihän se ongelma ole mulla mitenkään erilainen, vaikken ole enää imetystä rauhoittelukeinona käyttänytkään. Juu mutta nyt pitää ajatella asioita ja suunnitella joku taktiikka.

Ryhiksen joululahjaG: eipä oikeastaan ole muuta toivomusta, kuin ettei tulisi mitään mikä soi, vilkkuu tai piipittää. Eikä mitään hirveetä krääsää. Kivat vaatteet on tervetulleita ja tarpeellisia.

Meillä onkin neuvola jo 21. päivä, outo aika sinänsä kun ei ole 7 eikä 8 kuukauden kohdalla (H s. 14.4.). No uusi paikkakunta, uudet kuviot.

Kivaa perjantaita kaikille!

Vierailija
4/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti galluppiin: Mä toivon sitä Brion puista vaunua jota voi sit käyttää kävelytukenakin. Vaikka tuskin sillä mitään hetkeen tehdään,mutta äidin pakkomielteestä johtuen sellanen on saatava : ) Voihan siinä kätevästi pitää leluja ensin...

Meillä on pari päivää ollut syömälakko. Yhtään perunasosetta ei ole suostunut syömään ja ennen meni purkillinen alle 5min. Tänäänkin sain vain päärynää meneen, se taitaakin olla ainoo mikä kelpaa. Raskasta! Maitoakin tuntuu menevän vähemmän kun ennen. Mutta ihan tyytyväisen oloinen on silti ja nukkuu 10-11t yöllä putkeen. Välillä vielä 2t kun aamumaito on 7 aikaan juotu. Ihan ruhtinaallista (kop kop puuta koputan).

Luulen että hampaat vaikuttaa syömiseen, ylös on tulossa lisää. Toisen puolen etuhampaat on tullu läpi, mutta toiset kaksi pullotta edelleen.

Tosi paljon hitaammin kasvaa kun alahampaat.

Me joudutaan palauttaan lainassa ollut hoitopöytä omistajalleen. Mä olen nyt surffanut huuto.netissä että saatais käytetty tilalle, kun vaipan vaihto sujuu siinä edelleen niin kätevästi. Sellasen lipastomallisen haluaisin että saa vaatteet yms. laatikoihin talteen. Toivottavasti kävis tuuri ja mun huuto menis läpi.

Vaikka ei kait ne uudetkaan ihan tuhottomasti maksa.

Isänpäivää odotellessa!

s ja s 5.4

Vierailija
5/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ehtinyt aikaisemmin muuta kuin laittaa aloituksen. Huh mikä päivä. Käytiin kaupassa ostamassa aineksia isänpäivä brunssille ja päivälliselle ja vielä leivonta-ainekset päälle. Jotain tottakai jäi, joten täytyy käydä vielä uudestaan.

Koitin leipoa sinne hautajaisiin aja todella kovan huudon saattelemana sain tehtyä pari pohjaa mokkaleivoksille. Leipominen Antonin kanssa oli juuri sellaista mitä kuvittelin, tuo poika kun ei viihdy yksin. Osan ajasta Anton istui syöttötuolissa, siinä viihtyi hetkittäin, muun ajan huusi. No leivon vielä pikkuleipiä illalla kun Anton on mennyt nukkumaan.

galluppiin: Ei oikeastaan ole ihmeempiä toiveita, ehkä nättejä vaatteita.

jep nyt täytyy mennä viihdyttämään lapsia, hauskaa viikonloppu ja isänpäivää, jos en kerkeä pinoon viikonloppuna

T: Mareila+Anton 6kk

Vierailija
6/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kuukautta on jo jotain valkoista kuultanut alaikenessä, mutta ei tunnu ollenkaan sormeen. Eiköhän niitä joskus pukkaa, on meillä onneksi sauvasekoitin.

JoululahjaG: Mäkin toivon tytölle Brion TAAPEROKÄRRYÄ. Tosin muovista, se puinen on tosi kallis ja raskas työnnettävä.

Ja myöskin sitä ettei tulisi turhaa tai epämieluista tavaraa/vaatetta. Oikeestaan mitään ei tarvittaisi, mutta sanopa se noille mummoille.

Meilläkin seuraava neuvola 18.11 eli ei tasan minkään ikäisenä.

mallu ja neiti 26.4

Vierailija
7/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin hampaista. Huomasin valkoiset helmet Jaakon yläikenessä vähän alle 3 kk ja anoppikin sanoi, että kohta ne hampaat sieltä tulevat. No ei ole tullut. Kuolaa tuli tuossa kuukausi sitten aivan tajuttomia määriä ja neuvolantätikin sanoi, että pian tulee ja yllättyi tällä viikolla kun ei olekaan vielä tullut. No minulle on tullut ekat hampaat vasta 9 kk iässä, joten voinee kestää vielä. Välillä vaan toivoisi, että hampaat jo putkahtaisi, kun ne selvästi vaivaavat mm. siten että lusikkaruoat ei meinaa mennä alas.

Joululahjagalluppiin: ei meillä ole oikein mitään erityisiä toiveita. Omalle äidilleni olen sanonut että ei kiitos leluja, niitä tiedan muulta tulevan. Yritän välttää ihan hirveitä lelumääriä, kun pienissä neliöissä asutaan. Kaikki vaatteet on kyllä tervetulleita.

Minä luulen että minäkin reagoin vähän liian herkästi Jaakon kaikkiin ähinöihin sun muihin yöllä. Olen kyllä yrittänyt tehdä niin, että ensimmäisestä itkusta en anna maitoa vaan kuuntelen ensin vähän aikaa ja katson että itkeekö lisää vai jatkuuko unet. Välillä kyllä nousen ihan katsomaan vaan, että hengittääkö se. Ja minulle ainakin on jäänyt päälle heräämistapa, sillä kerran kun Jaakko nukkui putkeen 8 tuntia (ei ole siis sen jälkeen tehnyt) niin minä heräsin kaksi vai kolme kertaa ja isänsäkin heräsi kerran ja kysyi, että eikö Jaakko ole vieläkään syönyt.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja ihanaa isänpäivää!

T: Hanna ja Jaakko (3.5.05)