Meinasin purskahtaa itkuun, kun sain äidiltäni joululahjan
Äitini ei ole mitenkään varakas ihminen ja olen aina sanonut hänelle, ettei tarvitse mitään lahjoja laittaakaan.
Sain silti häneltä joululahjan, hän oli itse kirjonut mulle jouluaiheisen tyynyliinan!
Musta se oli paras lahja ehkä ikinä, minkä olen saanut! Ei rahallisesti arvokas, mutta se oli äitini omatekemä, aikaa siihen lienee kulunut paljon!
Oli itkussa pitelemistä kun sen lahjan avasin (mä olen vähän tällainen herkkis) :)
Kommentit (9)
Itsetehdyt lahjat ovat parhaita! Mä itse en osaa (enkä halua) tehdä käsitöitä, mutta onneksi mun tyttö on innostunut ja tekee vuosi vuodelta hienompia käsitöitä lahjoiksi muulle perheelle. Itsetehdyssä lahjassa on ajatusta ja rakkautta mukana.
Onneksi olet tyytyväinen. Mun äitini kuoli ennenkuin täytti 60 v.
Minä tykkään myösd itsetehdystä!
Anoppi tekee aina jouluksi itse jotain, on taitava.
Onneksi olet tyytyväinen. Mun äitini kuoli ennenkuin täytti 60 v.
Mulle tulee olemaan todella kova paikka, kun mun äitini joskus kuolee (kuten varmaan kaikille, joilla on läheiset ja rakkaat välit äitinsä kanssa). Toivottavasti siihen menee vielä vuosikymmeniä.
ap
ihan liikutuksesta, kun luin sun avauksen. Ihana lahja!
T: toinen herkkis
lahja. Minä arvostan myös kovasti itsetehtyjä asioita.
siitä, että kovasti arvostat äitisi käsityötaitoa. Minulla ollut tänä jouluna tosi kova ikävä äitiäni. Hän kuoli esikoisemme ollessa vauva, vain 53 vuotiaana. Sairastettuaan vuosikausia syöpää. Ajattelen äitiä enkelinä. Se lohduttaa hieman.
että jotkut vielä rakastaa itsetehtyjä. Minä liikutuin kun äitini oli tehnyt pojallemme kolitihousut joihin oli koneella kirjaillut pojan itse toivomat kuvat, paloauton ja traktorin.
Anopille puhuin syksyllä että olisi ihana saada villaukat joissa päällä se lettikuvio ja tupsut takana. Ja anoppi jonka en tiennyt olevan käsityöihmisiä oli kutonut minulle kyseiset sukat ja lettipiponkin vielä. Nämä olivat jouluni parhaat lahjat vaikka sain paljon muutakin.
että joku osaa olla vielä nykyään kiitollinen! Se tekisi hyvää monelle täälläkin, ajatella välillä kiitollisena ja positiivisesti niitä asioita, joista valitetaan.