Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti just mua naamaan lapsen hammasharjalla.

Vierailija
25.12.2011 |

Kiva.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten osaat olla kunnolla etkä valita joka asiasta, ei kukaan jaksa kuunnella sitä vinkumista koko ajan.

Vierailija
2/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kinaa vähän kaikesta, lapsi kiukutteli hampaidenpesusta ja mies toi harjan mulle. Viskasin sen nurkkaan niin että ei ollut yhtään vaaraa osua keneenkään. Mies nappasi harjan ja nakkasi mua päin =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
4/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduit miehelle kun se harjaa lapsen hampaita -jonka jälkeen mies tuo harjan sinulle että tee sinä kun osaat - jonka jälkeen sinä heität harjan -Niin ihmettelet miksi mies sen sinulle uudestaan heittää? Miksi heität harjan nurkkaan? Miksi alkujaan räyhäät kun toinen tekee: tee sinä!

Vierailija
5/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: fyysinen ja henkinen väkivalta- ps se vaan pahenee, usko pois- seuraavalla kerralla tulee maljakosta

Vierailija
6/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: fyysinen ja henkinen väkivalta- ps se vaan pahenee, usko pois- seuraavalla kerralla tulee maljakosta

Vierailija
7/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi esimerkillistä toimintaa ja lapsella varmasti turvallinen olo teidän kanssa..not. Häpeisitte, sekä sinä että miehesi ap.

Vierailija
8/8 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduit miehelle kun se harjaa lapsen hampaita -jonka jälkeen mies tuo harjan sinulle että tee sinä kun osaat - jonka jälkeen sinä heität harjan -Niin ihmettelet miksi mies sen sinulle uudestaan heittää? Miksi heität harjan nurkkaan? Miksi alkujaan räyhäät kun toinen tekee: tee sinä!

vaan olen ollut koko päivän tosi väsynyt, miesz ihan vapaaehtoisesti laittoi lasta nukkumaan mutta koska lapsi kiukutteli, toi harjaa minulle että lyö hanskat tiskiin. Minä en tarkoittanutkaan osua kehenkään, mutta mies heitti tahallisesti suoraan naamaan. Onko toi siis teistä ihan ok? Oma käytökseni oli typerää ja lapsellista mutta mielestäni miehen käytös pelottavaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme