valkosolut koholla
Sain eilen virtsanäytteen tulokset ja valkosolut " leukkarit" olivat hiukan koholla.Joudun viemään uuden näytteen.Onko kellään ollut vastaavaa?Onko korjaantunu itestään?
Kommentit (4)
mutta olin unohtanut alapesun (joka pitää kuulemma tehdä hyvin ja ihan juuri ennen näytteen ottoa, ei esim. kotona) ja terkka sanoi, että varmaan johtuu siitä, että tippa valkovuotoa joutunut näytteen sekaan ja jos ei ole oireita niin ei tartte hätäillä, ens kerralla katotaan uudelleen. Tosin olen kuullut, että raskauden aikana virtsatietulehdus voi olla oireetonkin ja aion kyllä viedä uuden näytteen varmuuden vuoksi vaikka neuvolan täti olikin toista mieltä..
Mut mul oli sama juttu eilen neuvolassa ja venhempi terkka meinas et on varmaan valkovuotoa mennyt sekaan joka nostaa nuo arvot! Mulla oli kyl vähän paineetkin koholla, joten meen maanantaina jo kotrolliin. Kotona onneks paineet pysyny alhasina;)
R-P ja kaksostytöt 32+6
leukkarit + - +++. Oon kiikuttanu virtsanäytettä labraan sitten seuraavaksi aamuksi useamman kuin kerran. Eikä kertaakaan oo mitään löytyny, viljelytkin kaikki negatiiviset. Näin vaan on ilman syytä ainakin meikäläisen kohalla.
Kitty rv 39+1