Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako pakettia lapsille tuli?

Vierailija
25.12.2011 |

Meillä on 3v,5v,7vja10v ja lapset saivat 5-9 pakettia, joista puolet ns. käyttötavaraa, leluja ei siis juurikaan. Tässä siis kummit, mummot ja me lahjoneina. Olenko mä jotenkin pinnallinen kun harmittaa ettei lapset saaneet ihania tavaroita enempää?

Varsinkin ekaluokkalainen on harmissaan kun sai yhden paketin missä barbi ja lopuissa oli harrasukseen (hevoset) sisältyviä juttuja. Tärkeitä tietty, mutta ei nenyt tänä iltana leikkiä tuoneet. Jos olisin arvannut niin olisin ostanut toisenkin lelun.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, jokainen sai yli 40 lahjaa.

Vierailija
2/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja 2 poikaa. No, nuorimman lahjat muistan, sai 6 pakettia, ikää on 8-kuukautta. Vanhin sai ehkä vähiten paketteja mutta sai sitten lahjakortteja aika monta, mitä toivoikin. Melko varmsti keskimmäinen lapsi sai eniten lahjapaketteja. Mutta en mä laskenut että miten monta niitä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5 v. poika sai 24 lahjaa - pääasiassa leluja meiltä vanhemmilta, kummeilta, ystäväperheiltä ja sukulaisilta.

Vierailija
4/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, jokainen sai yli 40 lahjaa.

Vierailija
5/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten luistimia, alkkareita, sukkahousuja, sukkia..Ne ostan tavallisena arkena kun lapsi niitä tarvitsee.

Jouluna paketeista löytyy LAHJOJA, siis jotain mukavaa, vähän niinkuin ylimääräistä ekstraa.

Ei mitään turhan tarpeetonta tietenkään, mutta jotain sellaista ylimääräistä mitä lapsi ei edes tiennyt tarvitsevansa..=))

Lapsen perustarpeet perustarpeina ja lahjat lahjoina, minusta..

Vierailija
6/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa veljen perhe, jonka lapsille(5kpl) hommataan aina vähintään 10 euron lahjat jokaiselle, antoi vain noin 15 euron lahjat meidän kolmelle lapselle (15 euroo yhteensä). En laske näitä laskimen kanssa, mutta kyllähän sen huomaa. Ja näin siis joka vuosi. Nytkin ensimmäiset pikkuautot hajosi kahden tunnin jälkeen. Mies sanoi, että ei enää osteta heille kunnon leluja, mutta mun omatunto ei anna periksi. En kehtaa ostaa paskaa halpisjuttua. Veljen tytärkin sai meiltä kuitenkin hopeisen korun. Yritän nousta asian yläpuolelle. Voi kun lapaet olisivat edes tykänneet, mutta ei...

Vierailija
7/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa veljen perhe, jonka lapsille(5kpl) hommataan aina vähintään 10 euron lahjat jokaiselle, antoi vain noin 15 euron lahjat meidän kolmelle lapselle (15 euroo yhteensä). En laske näitä laskimen kanssa, mutta kyllähän sen huomaa. Ja näin siis joka vuosi. Nytkin ensimmäiset pikkuautot hajosi kahden tunnin jälkeen. Mies sanoi, että ei enää osteta heille kunnon leluja, mutta mun omatunto ei anna periksi. En kehtaa ostaa paskaa halpisjuttua. Veljen tytärkin sai meiltä kuitenkin hopeisen korun. Yritän nousta asian yläpuolelle. Voi kun lapaet olisivat edes tykänneet, mutta ei...

Muutamalla eurolla saa senkin, joten tasoissa olette.

Vierailija
8/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai noin 20 pakettia. En laskenut kaikkia, mutta hirmuinen kasa niitä oli. VIelä huomenna on tulossa pari pakettia, jotka pukki on "unohtanut" ihan väärään osoitteeseen..

Itse ostettiin vain 1 lahja lapselle...

Enpä ole ikinä nähnyt että lapsi olisi noin kauan leikkinyt yksinään missään kuin nyt upouusine leluineen. Liikaahan noita tuli, melkein teki mieli jemmata osa mutta eihän niin oikein voi tehdä kun kaikki kyselevät lahjojen perään että mitä tykkäsi. Jooo se teidän lahja on vielä tuolla kaapissa, mut varmaan ihan kiva..

Vierailija
9/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa veljen perhe, jonka lapsille(5kpl) hommataan aina vähintään 10 euron lahjat jokaiselle, antoi vain noin 15 euron lahjat meidän kolmelle lapselle (15 euroo yhteensä). En laske näitä laskimen kanssa, mutta kyllähän sen huomaa. Ja näin siis joka vuosi. Nytkin ensimmäiset pikkuautot hajosi kahden tunnin jälkeen. Mies sanoi, että ei enää osteta heille kunnon leluja, mutta mun omatunto ei anna periksi. En kehtaa ostaa paskaa halpisjuttua.

Veljen tytärkin sai meiltä kuitenkin hopeisen korun. Yritän nousta asian yläpuolelle. Voi kun lapaet olisivat edes tykänneet, mutta ei...

Muutamalla eurolla saa senkin, joten tasoissa olette.

Mutta koetan ajatelle lasten parasta ja mitä he haluavat.

Vierailija
10/10 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluisia, tarpeellisia ja yllätyksiä, kaikkea oli ja lapset tyytyväisiä.

Meillä myös vaihdetaan lähisukulaisten kanssa lahjoja ja aina meillä arvokkaampaa kun niillä lahjat, mutta en halua antaa muuta kun mieleistä tai tarpeellista ja usein hyvää ei saa halvalla. Nielen tämän ja ajattelen, että ainakin minä olen tehnyt pari lasta tyytyväisiksi mieluisilla lahjoilla ja se on pääasia, se lapsi. Omille ostan ne ykköstoiveet ja jotain muuta toivottua, varsinkin kun toiveet eivät ole olleet vielä mahdottoman kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän