Mikä olisi se lahja, jonka toivoisit saavasi
Sellainen realistinen, minkä myös oikeasti voisit mieltää järkeväksi ostokseksi mieheltäsi.
En siis perää mitään tuhansien arvoisia timanttikoruja, vaan sellaista satasen molemminpuolin hintaluokassa olevaa, mitä nyt normaalisti voi kuvitella saavansa.
Kommentit (7)
Ja mikäettei lapsetkin, jos joku täällä pyörii ja tähän aikaan vielä valvoo. :)
Ei tullut ensimmäisenä mieleen, varsinkaan äidin joululahjaksi...
Mutta ajat ja tavat muuttuu. Pitäis varmaan seurata paremmin aikaansa.
eikä se tosiaan taida olla ihan niitä perinteisimpiä äideille ostettavia lahjoja =)
Oikeasti en osaa toivoa mitään kun nautin itse shoppailusta ja tavaran valikoimisesta niin paljon.
Lahja voisi olla jotain sellaista ihanaa ylellisyyttä johon en raaski laittaa itse rahaa.
Ehkä kalliit sisutus ja design kirjat, lahjakortti oopperaan, teatteriliput, lahjakortti kosmetologille tai kylpylään yms.
Joskus miehen harrastama elektroniikkakin on kivaa kun en sellaista itse juuri osta.
Ibod (se musiikkilaite) on ollut saamistani lahjoista eniten käytössä.
Erittäin hyvästä portviinista olen pitänyt myös. Hienot Parker kynätkin ovat olleet käytössä. Kirjoista olen pitänyt aina, yleensä Finlandia palkittu on varma valinta.
Hajuvedet, huivit, laukut ja korut menevät yleensä mönkään, kun olen niistä itse niin tarkka. Sykemittaria en ole käyttänyt.
voisi ostaa mulle partatrimmerin, koska tää parran pitäminen siistinä kamman ja saksien avulla on todella vaikeaa.
Anteeksi, että vastasin, vaikken ole nainen.