Heinäsirkat perjantaina...
Huomenta taas, minä täällä virkkuna aloitin. =) Jo toinen energinen päivän aloitus mulla, taitaa olla hormonit sekaisin? Tänään ajattelin jotain kivaa leipoa isänpäiväksi, kun täällä sitä vietetään kolmatta kertaa, esikoinen kun on syntynyt 5/03. Kortti tehtiin jo eilen, että pikkuhiljaa kaikki valmistuu. Muuta ei sitten piinailun lisäksi tähän päivään mahdukaan, nyt kp 22/27-28. =/
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
Kommentit (18)
Pakko oli tulla ennen töihin lähtöä kurkkimaan kun pelkään, ettei tän päivän jälkeen ole enää asiaa tulla tänne... :-(
Mahaa ja alaselkää pistelee niin, että eiköhän pian ferrari näy.
Eilen illalla kun olin oikein tiirailevani niin on kuin olisin paperissa nähnyt jotain vaaleanpunaista...nyt aamulla kyl kirkasta...
Päivän mittaan varmaan totuus selkiää. Vielä eilenkin koholla olleet lämmöt eivät siis ilmeisesti tarkoitakaan raskautta. :-(
Parempaa päivää teille siskokullat!
babyunelma kp 28/28-30
Huomenta kaikille minunkin puolestani! Täällä alkaa taas toivo jotenkin hiipua. Illalla oli ihan selkeitä menkkakipuja, joskin ovat jo lieventyneet. Mies koitti lohdutella, että eihän sitä vielä tiedä. No eihän sitä tiedä, kun ei tätiä näy. Mulla on nyt jotenkin vaan ihan sellainen fiilis, että kohta se ilmaantuu. Jännittää himpskutisti joka kerta kun käy vessassa. Ehkei vielä kannata surra, ehtii sitä sitten tädin ilmaannuttuakin. Menossa nyt siis kp 28/26-31.
Mites muilla on yö/aamu mennyt? Onko moni jo testannut? Plussauutisia tullut? Toivottavasti täti ei ole yllättänyt ketään! Kaksi yötä vielä siihen maagiseen isänpäivään, siihen asti pidän meille kaikille tiukasti peukkuja pystyssä! Kyllä niitä plussia Heinäsirkoille vielä tulee. Voi olla, että meillä ei tässä(kään) kierrossa tärpännyt, mutta eilen illalla puhalteli taas voimakkaat plussatuulet. Sunnuntaina nähdään mihin se niitä plussia puhalteli?
Hyvää työpäivää kaikille!
Vähän tuntuu olevan liian nopeat noi sormet näin aamutuimaan. Olo on aivan epätodellinen.
Eilen illalla siis testasin haamun ja tänään työterkka testasi kahdella eri testillä jonkun verran vahvemman plussan.
Elikäs taidanpa siirtyä pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle, tulkaa muutkin perässä.
Sari
Jep, testi pysyi kaapissa tänäkin aamuna, joten enää yhtenä aamuna täytyy tsempata!
Kp30/28. Tälläkin hetkellä vähän etova olo.
Babyunelmalle tsemppiä päivään!
XeniaX eipäs tosiaan vielä luovuteta!!
Mukavaa perjantaita kaikille!
Omasta navasta ensin: Jonkin verran ollut sellaista kuvotukseen viittavaa oloa ja eilen koirien kanssa iltalenkillä ollessa tuli tarve oksentaa mutta se meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin.
Luulen että möykky on kiinnittynyt tai kiinnittymässä ihan tuotapikaa,kun alkaa tämä ensimmäinen elinviikko olla jo lopuillaan,itse asiassa eilen jos ovulaatiotestiin on uskominen.
Ja sitten muihin aiheisiin.
Onko teillä muilla ollut mahakipuja juuri kiinnittymisen aikoihin,siis jos kenellä on sinne asti raskaus kerinnyt?
Ja kovasti oli täälläkin yöllä tuulet puhaltaneet ;)
Jos tuolla jossain uumenissa ylipäätänsä mitään möykkyä edes on.
Täällä ois uusi heinäsirkkakokelas. Taisikin tulla pinkan vaihto kun olin tuolla elolintusissa ja ajattelin et ei kyllä ole mitään mahdollisuuksia nyt
jo tulla raskaaksi kun oli vähän touhut jäänyt sängyssä niin ja näin. MUtta nyt kierto 29/28 ja meni kyllä yökin miettiessä et kävikö nyt
näin muka! OLis ollut kiva vielä kuukausi odotella mutta heinäkuussa
on mulla ja miehellä synttärit niin saataishan synttäri lahjaa ihan kerrakseen.
Vähän esittelyä vielä. Meillä on jo 4 lasta (3tyttöä ja1 poika), poikaa vielä imetän. Ollaan molemmat 25 ja pohjoispohjanmaalta.
Ei auta kuin yrittää siivota vaikka kuin hermostuttais tämä vauva-asia.
ON kyllä ollut kaikki tädintulo oireetkin mut eipä tuota ole näkyny vielä
ainakaan ja jotenkin on alkanut tuntuun et ei sitä näykkään.
PLUSSAONNEA KAIKILLE++++++++++
Ei oo vielä menkkoja näkynyt, kp 32/30-31 :) Sinnittelen kovasti siihen sunnuntaille myös, eikä mies edes antais mun testata ennen :D Yks testi on siis jo käytetty ja siihen ilmesty se haamu testiajan umpeutumisen jälkeen.. Lämmöt on täälläkin pikkusen korkeella, n.37 ku normaalisti 63,3 kieppeillä. Välillä on kylmä ja toisinaan taas hikoiluttaa ja on tukala olo eikä tiiä miten hengittäis et sais TARPEEKSI happea! Tämmöstä mulla oli esikoistakin odottaessa, pyörryinkin kerran ku oli niin ahistus olo. Enkä oo ikinä ennen (enkä jälkeen) pyörtyny. Oli aivan uus kokemus se.
Nyt mua hiukan jännittää, et jos olenkin raskaana ni voinko jatkaa normaalisti imettämistä?? Tiedän et siitä on molempia mielipiteitä ja itsellä halu olis imettää vielä pari kuukautta, niin että esikoinen olis 1v. Meillä ikäeroks tulsi siis 1,5v. jos nyt raskaana olisin ja pikkuinen syntyis heinäkuussa.
Onnittelut kaikille plussanneille ja toivottavasti tosiaan tavataan odotuspuolella! Ja malttia kaikille isänpäivän testaajille :)
Eilen päivällä tuli vilu ja illalla taas nukkumaan käydessä järkyttävä hiki. Onko nämä laskettavissa oireiksi vai hulluudeksi?
Ja äsken vessassa paperiin jäi paksua valkovuotoa..voiko olla sitä maagista kiinnittymisvuotoa vai taasko kuvitelmaan?
Voin sanoa että tämä kamala odottaminen ja mahdollinen pettyminen väsyttää henkisesti.
Olen siis menossa kp 22/28. Ovulaatiotestin mukaan huippu oli viime torstaina 3.11.
Että sitä osaa ollakkin epätietoinen näissä asioissa. Kaikki niin uutta ja ihmeellistä.
Sirkat ovat näemmä olleen sinnikkäitä ja pitäneet testit kaapeissa :D! Loistavaa, voi kun tämä piinailu ja luja tahto nyt vielä palkkitaisiin mahdollisimman monella plussalla. Kaikki plussat saatte kyllä sitten tulla kertomaan. Se luo toivoa ja parempaa mieltä niillekin, jotka saivat joko negan tai joutuvat vielä piinailemaan.
Kiitos Purola tsempistä, täytyy vissiin vaan jaksaa vielä uskoa asiaan. Ja ihan oikeasti, eihän sitä koskaan tiedä. Jotenkin vaan on ihan sellainen " siipi_maassa -olo" , kun maha sattuu niin tutun menkkamaisesti.
jonka itsekin siis tein kp 28/24 ja nyt sit tänään tein uuden testin, joka näytti selvän PLUSSAN. Eli nyt siis viikon menkat myöhässä, joten kaikki haamun tehneet: vielä on toivoa, vaik eihän missään vaiheessa voi mitään taata. Että näin täällä.
Kaikille nyt niitä plussatuulia ja tsemppiä tarvitseville!!(= Lähden tästä kurkkaamaan tuonne odotuspuolelle, miten siellä jaksellaan.
Saara rv 4+3
onnea paljon ja tervemenoa odotuspuolelle.Toivottavasti itse saisin tulla viikon päästä perästä kaikkinen oireineni ;)
Nytkin huimaa...
Aamulla olin ihan varma tädin tulosta ja nyt taas ihan varma siit ettei se ole tulossa. Mieli heittelee jatkuvasti laidasta laitaan. Edelleen palelen ja lämmöt koholla. Joku oli kirjoittanut jotain paksusta valkovuodosta kiinnittymisen aikoihin... Tänään tuli tosi paksua valkovuotoa tippa...voisko sit olla sellaista...? Mahaan kyl sattuu välillä aika tavalla, et sen mukaan vois kuvitella tädin olevan tulossa.
Lootuska: kiva huomata et joku plussannut kirjoittaa koholla olevista lämmöistä. Itselläni on lämpöjen suhteen tasan sama tilanne. Normaalisti n36,3 ja nyt ainakin viidettä päivää jo n37.
Paljon onnea Sari04! Ja onnea meille kaikille muillekin, et plussat saatais.
babyunelma kp 28/28-30
Mulla oli eilen alkuillasta niin järkyttävä vilu, että peiton alle piti mennä ja pyytää mies kylkeen lämmittämään. Oireita, oireita? ;) Muita oireita ei sit olekaan...
Tänään on vilun lisäks väsy, mutta se johtui siitä kun jouduin yhden opintoihin liittyvän reissun takia heräämään jo 4.20. OOn koko päivän siitä asti ollut menossa. Hoh hoijaa!
Kp 26/28, kierto voi tosin venyä pidemmäkskin, en yhtään tiedä. Minä olen täällä se, joka on vielä pihalla oviksesta ja kierron pituudesta, kyllähän sitä silti voi tärpätä, voihan, ettei tarvi niistä enempää yrityskiertokokemuksia kartuttaa...
Tsemppiä kaikille, ja plussia tietty! Tänäänkään ei ole kukaan tippunut, ollaan me sitkeitä sissejä, siskot! ;)
Itse siirryn tervehtimään Elolintusia eli menkat alkoivat. Kiitoksia kaikille seurasta :)
Iltaa sirkat! Ja vielä kerran paljon onnea Sari04! Ja näyttää siltä että lisää plussia on tulossa. Ainakin Lootuskan ja Purolan tilanne näyttää aika hyvältä... ite en varmaan teinä malttais olla testaamatta, niin lupaavalta kuulostaa!
Mulla nyt kp 25/26-27 ja ainakin oviksen mukaan tää kierto ois 26 päivän pitunen, joten sunnuntaina oottelen menkkojen alkamista. Oireita ei oo oikeen mihinkään suuntaan, ei ainakaan mitään selviä. Mut nukutaanhan nyt vielä pari yötä ja katotaan sitten.. Pahoin pelkään, että elokuisiin vie tämän tytön tie...
Plussarikasta viikonloppua!!!!!
Täällä esikoinne herätti klo 6.10...olis kyllä voinut nukkua pidempään, kun eilen oli työreissun takia kanssa aikainen herätys. Eilen jo kuvittelin, että olis tärpännyt, tänään ei enää sellainen fiilis. Toissa yönä tosin näin unta että olin raskaana, ja tunsin vauvan liikkeet massussa, joten sekin varmaan vaikutti eiliseen fiilikseen..
Viikonloppu lähestyy, ja se isänpäivä! Olen kyllä ajatellut, kaikki riskit tietäen, testata silloin vaikka vasta kp 24/27..
Eli tänään kp 22/27-28....jännitys tiivistyy...
PLUSSATUULIA!!!