Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka jouluriita takana. tai menossa. PMS iski

Vierailija
23.12.2011 |

ja nyt kiehuttaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa jo etukäteen itseänikin...

Vierailija
2/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin PMS alkamassa pelottaa jo etukäteen itseänikin...

ärsyttää tuon ukon kiukuttelu. Jos töissä on stressiä niin ei se tarkoita ettää minulla ei voisi koskaan olla. Hänellä on kuulemma oikeasti raskasta, mutta minulla ei ole koskaan. niin marttyyri, että. argh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiehuu

Vierailija
4/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli töistä ja minä olin just pessy oikein jynssäämällä lattian. Oli siis märkä vielä (laattalattia). Tämä raahustaa työvaatteissa ympäriinsä ja housunpuntit veti likasia rantuja lattiaan.

Sanoin, et olipa nappi ajotus tulla siihen pyörimään. Sano vihasesti, et mistä helvetistä minä voin tietää, et just lattiat märkänä. No matot roikkui oven vieressä telineellä ja kaikki kengät syydetty terassille. Siitä olis voinu päätellä..

Hyppäs autoon ja karautti takas kylille. Nuorin poika tuli jäkisee, et sun syytä äiti mitäs aloit aukomaan päätäs.

Siis minä olin sitten kaiken pahan alku ja loppu. Parempi vissiin ettei ees yritä siivota paremmin.

Alkoi niin ketuttaa, et lopetin siihen paikkaan. Olkoot mun puolestani.

Vierailija
5/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli töistä ja minä olin just pessy oikein jynssäämällä lattian. Oli siis märkä vielä (laattalattia). Tämä raahustaa työvaatteissa ympäriinsä ja housunpuntit veti likasia rantuja lattiaan. Sanoin, et olipa nappi ajotus tulla siihen pyörimään. Sano vihasesti, et mistä helvetistä minä voin tietää, et just lattiat märkänä. No matot roikkui oven vieressä telineellä ja kaikki kengät syydetty terassille. Siitä olis voinu päätellä.. Hyppäs autoon ja karautti takas kylille. Nuorin poika tuli jäkisee, et sun syytä äiti mitäs aloit aukomaan päätäs. Siis minä olin sitten kaiken pahan alku ja loppu. Parempi vissiin ettei ees yritä siivota paremmin. Alkoi niin ketuttaa, et lopetin siihen paikkaan. Olkoot mun puolestani.

miehillä on erilaiset aivot?

Vierailija
6/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piin likiarvoista tai vastaavasta ja on unohtanut, että olen olemassa....

Ehkä pyykinpesupalvelu tai ruuanlaittopalvelu ei tänä jouluna toimikaan ukolle niinkuin unelma.

Vierailija
7/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika olis sanonu, et voi anteeks en huomannukaan, niin ei olis taas näin käyny.

Kunhan kolme seuraavaa päivää tässä jaksan olla ja katella, niin sitten suuntaan ihan yksin meidän mökille :) Muut tulee sinne vasta perjantaina.

Ihana rauha ja siisteys monta päivää.

Numero 5

Vierailija
8/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen taas räjähti kun mies oli jättänyt romu-, roipe- yms. kasoja ympäri juuri siivottua asuntoa.

Tulee varmaan taas piiiitkä joulu.

Vierailija
9/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei PMS:n varjossa räyhääviä suohirviöitä kestä kukaan.

Vinkkinä siis.

Vierailija
10/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa hormonilääkitys jos PMS on noin hallitsevana elämässänne. Ei PMS:n varjossa räyhääviä suohirviöitä kestä kukaan. Vinkkinä siis.

Sovittiin miehen kanssa jo ja rauha on maassa. Nyt mies siivoaa. Minä otan rennosti. Cool.

ap

Vierailija
11/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä jäisi miehelle täysin epäselväksi, että kasoja ei tule muodostua ympäri kämppää ja että ihmisille on tapana puhua kohteliaaseen sävyyn. Samoin lapsille jäisi täysin epärealistinen kuva miehelle asetettavista odotuksista. Toisin sanoen ilman PMS:ää koko perhe eläisi kuin pellossa.

Tyytyväinen PMS:n 'uhri'.

Vierailija
12/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset puhdistavat kehon ja mielen ja PMS on tosiaan naisen voimavara. Jos haluat kuulla naisen rehellisen mielipiteen mistä tahansa, kysy sitä PMS:n aikana. Silloin nainen on rehellisimmillään. Nainen näkee silloin kaikki epäkohdat selvästi ja tuo ne esille sensuroimatta. Jos muulloin sietääkin kaikenlaista vääryyttä hammasta kiristellen, niin PMS:n aikana ei. Harmi, etteivät miehet ja muu ympäristö ymmärrä tätä naisten erityistä rehellisyyttä ja korjaa todellisia epäkohtia, jotka tuodaan esille PMS:n aikana, vaan kaikki räyhääminen menee hormonien piikkiin. :D

Vierailija
13/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meillä töissä ei PMS ole ollut mikään ongelma, jos vain muistaa kääntää RGB:t CMYK:eiksi ennen tislausta. Lisätietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pantone_Matching_System

Vierailija
14/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tästä vielä tulee. Nyt itkettää kun asunto on pieni ja sekin vähä aikamoisessa sotkussa, edelleen.

Vierailija
15/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iso muovinen roskasakki jokaiselle sotkijalle, ja ilman sen kummempaa nalkutusta ja muistuttelua tyonnat kaikki lojumaan jaaneet tavarat sinne sakkiin. Sakkeja voi sailyttaa esim. patiolla, autotallissa tai mihin nyt katevasti voi aina kayda lisaamassa kamaa. Mun 17-vuotiaan sakissa on talla hetkella ainakin uuden puhelimen laatikot, paperit sun muut mukana tulleet johdot ja tilpehoorit (olohuoneen poydalta), kasa puhtaita alusvaatteita (huoneen lattialta johon ne oli pyyhkaisty sen jalkeen kun jatin ne herran sangylle), muutama epamaarainen paperiroska (lattialta). Kohta sinne menee myos kaksi tyhjaa kokistolkkia (jalleen olohuoneen poydalta), jos tunnen itseni erityisen kiltiksi niin noista saatan huomauttaa kerran ennen sakkiin heittamista (koska puhtaista alusvaatteista tulee sitten tahmeita kokisroiskeista).

Vierailija
16/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, ootte absolutisteja...

Vierailija
17/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iso muovinen roskasakki jokaiselle sotkijalle, ja ilman sen kummempaa nalkutusta ja muistuttelua tyonnat kaikki lojumaan jaaneet tavarat sinne sakkiin. Sakkeja voi sailyttaa esim. patiolla, autotallissa tai mihin nyt katevasti voi aina kayda lisaamassa kamaa. Mun 17-vuotiaan sakissa on talla hetkella ainakin uuden puhelimen laatikot, paperit sun muut mukana tulleet johdot ja tilpehoorit (olohuoneen poydalta), kasa puhtaita alusvaatteita (huoneen lattialta johon ne oli pyyhkaisty sen jalkeen kun jatin ne herran sangylle), muutama epamaarainen paperiroska (lattialta). Kohta sinne menee myos kaksi tyhjaa kokistolkkia (jalleen olohuoneen poydalta), jos tunnen itseni erityisen kiltiksi niin noista saatan huomauttaa kerran ennen sakkiin heittamista (koska puhtaista alusvaatteista tulee sitten tahmeita kokisroiskeista).

Tätä on kokeiltava. Prkl kun pinna venyy kun mies ja lapset pudottelevat v*ttu kaiken roinan käsistään niille sijoilleen. Eteisen lattialtakin keräilin tänään vaatteita, jotka eivät olleet löytäneet tietään naulakkoon. Siis voi p*rse. Ja syyllinen löytyy tietty peilistä. Mitäs keräilen. Tästä lähtien kamat menee jätesäkkiin, ja ne taas parvekkeelle.

Vierailija
18/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereekö miehesi?

Vierailija
19/19 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, ootte absolutisteja...

t. suohirviö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan