Onko täältä poistettu yksi Hakunila-ketju juuri?
Kommentit (10)
On poistettu, minun aloittama. Ilmeisesti ihmiset eivät halua tietää, minkälainen perhe oli, vaan heille riittää median vääristelemä kuva.
Hyvä on, poistun täältä. Uskokaa vaan mediaa, ja kuvitelkaa, ettei tällaista olisi voinut tapahtua normaalin oloiselle teidän tuntemallenne perheelle.
Minä katson tuota taloa, ja puistoa jossa lapset vielä loppukesästä leikki. Yhdessä ikkunassa on sellaiset jouluvalot, ihan kun valuvat kyylenpisarat.
Toivotaan, ettette kukaan joudu kokemaan vastaavaa tragediaa yhtä läheltä kun minä.
mikä järki sun on levitellä täällä toisten asioita koko ajan?? Lopeta jo, sä et oo kokenu mitään tragediaa vaan se perhe on!
Hyvä on, poistun täältä. Uskokaa vaan mediaa, ja kuvitelkaa, ettei tällaista olisi voinut tapahtua normaalin oloiselle teidän tuntemallenne perheelle.
Minä katson tuota taloa, ja puistoa jossa lapset vielä loppukesästä leikki. Yhdessä ikkunassa on sellaiset jouluvalot, ihan kun valuvat kyylenpisarat.
Toivotaan, ettette kukaan joudu kokemaan vastaavaa tragediaa yhtä läheltä kun minä.
Tyttöjen isoveli menettänyt koko perheensä mutta pääasia että SINÄ pääset av:llä kertomaan mitä TIEDÄT.
Rauhallista joulua sinulle. Huolehdi lapsistasi.
perhetragedioista huvinsa saavat mammat perustavat kohta uuden.
Pointti on aina se, että ei seurata asiallista uutisointia, vaan ip-lehtien nettijuttuja. Spekuloidaan, huohotetaan, keksitään tapahtumille milloin mitäkin "selityksiä". Ihan sairasta.
Kauhea ajatella, että tuollaisella maailmankuvalla varustetut ihmiset kasvattavat lapsia. Asia on tullut tänä vuonna tietysti usein mieleen, kun tapauksia ollut poikkeuksellisen useita. Jälkikäteen huomaa, että nämä kommentoijat runkkaavat tapauksella aikansa, mutta kyllästyvät pian. Mitään oivallusta tai ymmärryksen laajenemista ei tunnu tapahtuvan.
Kaikki nämä lasten surmat ovat olleet järkyttäviä, eikä asiallisessa uutisoinnissa juurikaan syitä teoille löydy.
Kyllä minusta on oikeus pohtia, mikä on ollut syynä.
Jos joku lapset tunsi, ja piti heitä normaaleina, kivoina lapsina, ei varmaan ole kovin pahasti sanottu. Lapsissa ei ole koskaan mitään vikaa.
Kaikki haluaisivat vain tietää, miksi isä teki jotain näin julmaa ja järjetöntä?
niissä viesteissä puhuttu vaan siitä miten kivoja ne lapset oli vaan näistä huostaanottojutuista jne. Nehän on ihan virallisissakin asiakirjoissa salaiseksi leimattuja kun on alaikäisistä kyse, ei todellakaan ole sopivaa levitellä niitä netissä.
tämä samainen henkilö,joka taisi kaksikin ketjua aloittaa samasta aiheesta. Molemmat poistettiin, ja silti ei tunnu ymmärtävän mitä teki väärin.
Joku tyhmä horoperse täällä naapurina ja muka läheisenä levittelee koko ajan perheen yksityisasioita. Pitäisi jo tietonsa itsellään, oikea juoruakka pahimmasta päästä. Eilen vielä meni tietämättömyyden piikkiin muttei enää tänään.