Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei piristäkääs mua...

Vierailija
23.12.2011 |

Oon niin totaalisen puhki ettei tosikaan.

Meillä on neljä pientä lasta ja vuosi on ollut tosi rankka. Nyt pitäisi vielä tässä rykäistä ja laittaa joulu pystyyn koko suvulle.

Minulla ei todellakaan ole mitään kunnianhimoisia suunnitelmia, kaikki mahdollinen ostetaan valmiina, mutta on ruokien lmmityksessä ja pöydän laittamisessakin oma hommansa.

Eilen saatiin siivottua, mutta paljon kaikkea pientä tässä täytyy puuhastella, ja hoitaa siinä sivussa ne lapset.

Illalla on lahjojen paketointia ja mies kiukuttelee aina. Minusta se on kivaa puuhaa, mutta miehen murjotus vie siitä minultakin ilon. Sinänsä olisi ihan ok, että paketoisin lahjat yksin, mutta silti tuntuu pahalta katsoa, kun toinen röhmöttää sohvalla.

Ja piparit ja joulutortut haluaisin leipoa lasten kanssa, mutta tuntuu, ettei siihenkään riitä voimat, vaikka valmistaikinasta tehdään.

Ja kaiken huipuksi mies ilmoitti tänään menevänsä joululahjaostoksille! Kaikki paketit on jo toimitettu, serkuille ja miehen isälle ja mies oli lasten kanssa viime viikonloppuna jouluostoksilla. Kai se vaan haluaa katsella uutuuspelejä ja ostaa lahjan minulle. Pitäisikö vaan sanoa, että mieluummin ottaisin lastenhoitoapua illaksi kuin niitä lahjoja?

Ei perse, nyt heräsi vauva...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on siis ihan mahtava ja kultainen, hoitaa kaikki illat (ja yötkin) vauvaa ja on kaikin puolin hyvä aviomies ja isä, mutta minä olen silti niin totaalisen puhki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla