Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aatonaatto ja mä istun AV:lla!

Vierailija
23.12.2011 |

Ihan kun ei muuta tekemistä olis... Siivous vasta alussa, kuusi ulkona, koristeet laatikossa. No, tätä palstaa lukemalla voi hetkeks unohtaa valmistelustressin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä istun vielä töissä puoli tuntia vaikka täällä ei enää mitään tekemistä... Äh, ja kotona hommat seisoo.

Vierailija
2/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki on tekemättä, mutta kun ei saa nyt alotettua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tän päivän sentään vapaaks, kun on kouluikäsiä lapsia. (Ettei tarvii jättää yksin kotiin.)

Suunnittelin olevani tänään tosi ahkera, mut pari asiaa oon vaan saanu aikaseks.

ap

Vierailija
4/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
5/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöki päikkäreillä mutku ei nii ei. Ei vaan jaksa... Täällä vaan roikun =) No mä jännitän sitte tuleeko se joulu vaikkei kaikki oo nii tiptop =D

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!!

Vierailija
6/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jo valmiina. Toivon että vaari tuo minulle pian joulukuusen, ja sitten menen etsimään vintiltä joulukoristeet. Ihanan rauhallinen kaamos on vienyt kaiken turhan stressin ja kiireen pois. Onneksi pääsin pois sieltä etelän vesisateesta ja auringonpaisteesta ja hössötyksestä tänne rauhallisen pimeisiin ja valkoisiin kotimaisemiin jouluksi. ?

Vierailija
7/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkivaunussa. Helvetisti kiljuvia kakaroita, omien naamoja en jaksaisi katsella enää hetkeäkään. 40 minuuttia vielä, ei perkele. Miten tästä selviää, menee hermot joka asiasta...

Vierailija
8/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi? Kuusi koristeltu, lahjat paketissa, ruokakaupassa jonotus takana ja siivous tehty jo eilen. Ja lapsi päiväunilla, voi ottaa tosi rennosti.

Ihan tavallinen siivous riittää joulunakin, kuka kaapissa joulua viettää, sama kuinka sekaisin ovat!

Vierailija
9/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lie kaikissa lapsiperheissä? On joulujuhlaa ja pikkujoulua, harjoituksia joka illalle, myyjäisiä yms. Jossain välissä olisi pitänyt hankkia ja paketoida ja kuskata lahjat... Tähän kaaokseen ei "ihan tavallinen siivous" enää riitä!

ap

Vierailija
10/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyny olo mutta raukea.

Vierailija
11/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakut viimeistelty, kinkku uunissa..ah eilen siivottu ja kuusi koristeltu. Illalla puhdas sauna päälle..takkaan tuli ja joulupuuro porisemaan leivinuuniin, mutta nyt kynttilät lyhtyihin,villasukat jalkaan, punaviinilasillinen käteen ja kirjaa lukemaan. Ihanaa Joulua kaikille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi