Lue keskustelun säännöt.
Mikähän siinä on..
23.12.2011 |
Että tunnun valitsevan mieheni tuoksun perusteella..
Nytkin käyn aivan heikkona mieheen jollaa on aivan oma tuoksunsa, vieno hienhaju (EI MIKÄÄN EPÄSIISTI HAJUPOMMI TODELLAKAAN) joka saa sukat pyörimään jaloissa..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla