Onko minulla holo perse kun kakkoseen paneminen ei juuri erotu pilluuni painamisesta?
Kommentit (14)
Panet vain lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla ja asentona lähetyssaarnaaja.
Onneksi ei tarvitse kuin pillupanoa.
Meillä on seksiä melkein päivittäin ja harvemmin sitä peiton alla touhutaan. Anaaliseksi nyt vaan tuntuu niin vastenmieliseltä ja likaiselta, joten se ei kuulu meidän seksielämäämme.
Minun puolestani levittäköön jokainen haluava peräsuoltaan niin pitkälle kuin haluaa, mutta minusta se kuulostaa inhottavalta.
Panet vain lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla ja asentona lähetyssaarnaaja.
Meillä on joulun kunniaksi kunnon peppusessiot vaimon kanssa, kunhan lapset on saatu nukkumaan :)
Ap.lla mitää hätää siihen asti kun paska ei tule hallitsemattomasti housuihin. Eihän tuu? Sitte täytyy ruveta tappia vuolemaan..
Lihakset pysyy kunnossa, kun niitä käyttää. Sama koskee perselihasta ei sulkijalihasta..Peräsuoli ei ole tiukka syvemmällä toisinkuin reva.
peppuun kun pilluun, että mitähän sulle on työnnetty sinne anaaliin jollei liikaa eroa....
Meillä on joulun kunniaksi kunnon peppusessiot vaimon kanssa, kunhan lapset on saatu nukkumaan :)
ja sontaisesta mulkusta. On se kumma, kun ei anatomiasta ymmärretä mitään. Sulkijalihaksen tehtävä on pitää tavara eli ulostemassa peräsuolessa siihen asti, kunnes sen pääsee tyjentämään. Ei suinkaan ole tarkoitus aukkoa venyttää tai harjaannuttaa väljemmäksi.
Tähän aina joku vetoaa, että ei mun paikat ole revahtaneet, vaikka 50v on perään pantu. Eipä se paljon lohduta heitä, joilla ulosteinkontinenssi on tullut yhden yrityksen jälkeen repeämän se urauksena.
Eli mieluummin ei anaaliyhdynnöille.
Joku on synnyttänyt 7 lasta ongelmitta mutta ei paljon lohduta niitä jotka repeävät pahasti ekalla kerralla.
että jos joku ei pidä peppuseksistä, kyse ei ole asennevammasta tai tiukkapipoisuudesta, vaan siitä että kyseinen henkilö ei tykkää anaaliseksistä.
Ihan sama asia, kuin se, että monet miehet eivät tykkää seksistä miehen kanssa tai että jotkut nauttivat alistamisesta, jotkut eivät.
Seksuaalinen vapaus tai vapautuminen EI tarkoita sitä, että pitää esittää nauttivansa sellaisista asioista joista ei oikeasti saa minkäänlaista mielihyvää.
Terv. Nainen, joka ei saa kiksejä perspanosta, mutta sitäkin enemmän dominoivasta miehestä
että jos joku ei pidä peppuseksistä, kyse ei ole asennevammasta tai tiukkapipoisuudesta, vaan siitä että kyseinen henkilö ei tykkää anaaliseksistä. --- Seksuaalinen vapaus tai vapautuminen EI tarkoita sitä, että pitää esittää nauttivansa sellaisista asioista joista ei oikeasti saa minkäänlaista mielihyvää. Terv. Nainen, joka ei saa kiksejä perspanosta, mutta sitäkin enemmän dominoivasta miehestä
Voisi olla omaa tekstiäni, sanasta sanaan.
Ja noin tekniseltä kannalta, pepussa on kireää vain se sulkijalihaksen kohta, itse suoli on aika rento. Pimppa taas koko matkalta enemmän tai vähemmän napakka, mutta ei niin tiukka suuaukoltaan. Tämän olen kuullut niin omalta kuin parilta muultakin mieheltä, siis eri naisten kanssa hankituista kokemuksista.
Estoiset tiukkapipot eivät tajua mistä on kyse. Ei ainoastaan fyysiset tuntemukset aiheuta orgasmia. Mutta omapa on häviönne jos ei peppuorgasmit teille kelpaa.
Olet oikeassa, eivät tunnu fyysisesti, vaan esteettisesti.
Myönnän, että miehen on helppo saada orgasmi panemalla anaaliin.
Estoiset tiukkapipot eivät tajua mistä on kyse. Ei ainoastaan fyysiset tuntemukset aiheuta orgasmia. Mutta omapa on häviönne jos ei peppuorgasmit teille kelpaa.