Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenako yönä teillä on tullut supistuksia ennen synnytystä?

Vierailija
23.12.2011 |

Mulla on tullut nyt kahtena peräkkäisenä yönä lieviä supistuksia. Toivoisin niin ettei lapsi syntyisi jouluna. Onko mitään keinoa pitkittää synnytyksen alkamista? Yritän ainakin olla levossa mahdollisimman paljon enkä sauno. Olen ensisynnyttäjä ja rv 39+0.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut yhtenäkään yönä, vain sitten, kun se synnytys alkoi. Vedet meni ennakkoon kyllä.

Vierailija
2/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yöllä jo mentiin ja aamulla esikoinen syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu kivulaita suppareita ennen synnytystä eli sinä yönä alkoivat kivuliaat supistukset kun vauva sitten muutaman tunnin päästä syntyi. Eka syntyi rv 35+6 ja toinen lapsi 40+2, eikä käynnistymiseen vaikuttanut saunominen tai muukaan s:llä alkava. Nopeasti voi tilanne muuttua ja supparit mennä ohikin. Ei kannata ressata, ota rennosti ja lapsi syntyy kun on syntyäkseen :)

Vierailija
4/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksia viikon ajan joka yö. tokasta syntyi samana yönä kun supistukset alkoi

Vierailija
5/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt olen kipeänä kärvistellyt jo 14 yötä ja kun eilen(TAAS)kävin kohdunkaulaa näyttämässä niin oli lyhentynyt, pehmentynyt ja n. 2 cm auki. Limatulppakin on lähtenyt, mutta ei se vielä synny... Tänään viikkotilanne 37+0 ja toinen lapsi tulossa.

Vierailija
6/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauno vaan, ei se sillä lähde syntymään jos ei ole jo lähdössä muutenkin. Mä olen saunonut viimeiset kaksi viikkoa kun toivoin että tämä syntyisi ennen joulua, mutta eipä auta. Supistuksia ollut jo rv 25 alkaen niin että oon ollut sairauslomalla töistä, mutta tokihan ne loppui kun loppuraskaus läheni..

En haluaisi minäkään synnyttää jouluna, mutta täytyy vaan asennoitua siihen että jos se syntyy nyt nin sille ei voi sit mitään. :/ Tänään kaupassa supisteli taas, nyt kotona ei enää. Eikä se jouluna synnyttäminen kuulemma niin kamalaa oo, monet on sanoneet että jouluna synnärillä on aivan ihanan kaunis tunnelma, vastasyntyneet saa pienet tonttulakit päähänsä ja jouluruokaakin on tarjolla. :)

Mulla nyt rv 39+6, toivoisin että saisin olla jouluna kotona esikoisen kanssa, olisin halunnut että tämä olisi syntynyt jo ennen joulua, mutta eipä sille mitään voi koska se syntyy. Ihan oman joulun voi pitää kotona myös silloin kun pääsee vauvan kanssa synnäriltä! Niin mä aion tehdä jos en oo huomenna kotona. :)

Vierailija
7/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja supistelee jo ympäri vuorokauden. Mut näin se on menny ennenkin. Sitten kun alkaa kunnolla tapahtua, niin supistukset kovenee ja aikaväli lyhenee.

Vierailija
8/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuli vasta sairaalassa, kun vedet oli menny n. tuntia aiemmin. (Mun piti lähtee sairaalaan heti, koska lapsi ei ollut laskeutunut eikä kiinnittynyt). Ja lapsi siis syntyi 39+6.

Vierailija
9/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistuksia ennen kuin synnytys käynnistyi, ekasta 8h ennen syntymää tokasta 1h ennen syntymää.

Vierailija
10/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka syntyi 40+2, supistukset alkoi 40+1 melko kivuttomina, pystyin nukkumaan yöllä ihan ok, vedet meni kun nousin vessaan klo 5 yöllä. Epäsäännöllistä, ei kovin kivuliasta supistelua silloin takana ehkä 12 tuntia.

Vierailija
11/11 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin, että lonkkia kivisti edellisenä yönä. Olin avautun 3cm kun vedet meni. Ei siisyhtään kivuliasta supistusta (ellei se kivistys ollut sitten)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme