Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukortit on ehkä turhinta paskaa maailmassa !!

Vierailija
22.12.2011 |

varsinkin ne, jotka on ostettu s -marketista tai tiimarista ja niissä vilistää joku tonttu tai lumiukko. jokaisella on samanlainen ! ymmärrän sellaset henkilökohtaiset kortit, tyyliin itsetehdyt tai lapsen kuvalla varustetut.

vituttaa joka vuosi, kun postilaatikosta kilahtaa näitä tonttukissahiiri -kortteja, joilla en tee yhtään mitään. sit niissä lukee joku valmiiksi printattu hyvän joulun toivotus, ja alla vain nimet. ARGGGGGG ! oikein teki se kummi, joka lahjoitti hyväntekeväisyyteen joulukorttirahat ja antoi kummitytölleen vuohen lahjaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on kuitenkin ajatellut sua sen lähettäessään? Joku yksinäisempi ihminen ilahtuu varmasti joka ainoasta kortista joka on häntä varten laitettu. Juuri näin kaupassa mummelin joka osti kaksi tonttukissahiiri-korttia ja merkit niihin, huolella ja hartaasti, laittaa varmasti rakkaille ihmisille, ja ajattelee heitä. Että mun mielestä ite olet ehkä omahyväisin paska maailmassa!!!

Vierailija
2/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan sitä täällä ruikutat. Itse lähetän vain neljä ja saan kolme joulukorttia. Niistä yksi valkataan aina huolellisesti, loput on tiimari-kortteja. Pari tavan vuoksi, yksi kivan muistamisen. Ei oikeasti ole olemassa mitään joulukorttipakkoa. Monet hoitaa ne tervehdykset sähköisesti tai muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikki selvästi näkyville. Muistutus kuinka paljon ihania ihmisiä elämässäni on. Joku panostaa enemmän kortin ulkoasuun joku vähemmän. Mutta jokainen lähettäjä on halunnut toivottaa perheelleni hyvää joulua. Harmi etteivät kaikki nauti asioista vaan marisevat milloin mistäkin.

Vierailija
4/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen otettu että niin moni muisti minua tänäkin vuonna. Tein korteista koristeen teippaamalla ne kuusen muotoon tyhjälle seinälle. Kivoja kortteja kivoilta ihmisiltä. Ja jos joku ei jaksanut lähettää tai halusi säästää rahat, ei se haittaa. Iloitsen näistä joita sain.

Vierailija
5/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sen paremmin säästöön kuin tiimarin kortitkaan? Ei meillä ainakaan..

Vierailija
6/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkelin niistä pieniä kuvia ja askartelin niistä pakettikortteja. Vähän tuntui pahalta leikellä toisten lähettämiä kortteja, mutta roskiin ne kuitenkin menisivät, joten nyt niitä tuli vielä katsottua uudelleen ja päätyivät vielä ilahduttamaan muitakin.

Minusta on kiva saada kortteja, kaikenlaisia. Itse lähetän aina askarreltuja, mutta kivat lapsikuvakortitkin ilahduttavat. Yleensä teippaan kortit johonkin näkösälle muistuttamaan ystäistä ja sukulaisista.

Vierailija
7/8 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka heittää kortit roskiin? En ole koskaan heittänyt joulukortteja roskiin. Enkä muitakaan. Vielä on lapsuuden kortit tallella missä onniteltiin esim. 5-vuotiaana:D

Vierailija
8/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä AP:n kanssa. Joulukortit ovat turhia. Joulukorttien saamisen saa loppumaan kun sitä pyytää erikseen jokaiselta lähettäjältä.

Kyllä. Joulukortti voi herättää pahaa mieltä. Mietipä sinä, joulukorttien lähettäjä, monenko mielen olet pahoittanut, tarkoittaessasi hyvää.