Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pukeudut jouluaattona?

Vierailija
22.12.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta korsetti

Vierailija
2/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlamekko, joka joustaa joka suuntaan

-loistava valinta jouluksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valko-turkoosi toppi ja sidottava musta neule :)

Vierailija
4/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat lempi löhöpöksyni sekä joku paita...meillä on tänä vuonna stressitön joulu ihan oman perheen kesken vaan. Monet aikaisemmat joulut olleet liian virallisia kaavoihin kangistuneiden vanhempien takia.

Nyt siis saa olla juuri sellaisessa asussa kuin haluaa!!!

Vierailija
5/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tapana pukeutua jouluksi. Sehän on rentoutumisen aikaa.

Vierailija
6/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rento asu. Jotkut college-housut tms. ja t-paita. Kotona ollaan ihan omalla poppoolla, joten ei paineita pukeutumisesta eikä mistään muustakaan.

Vierailija
7/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituinen villakangasmekko ja sukkahousut. Ei kenkiä sentään. :)

Vierailija
8/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan alushousut käteeni, istahdan sängyn laidalle ja vedän ne jalkaani. Seisaallani laitan rintsikat päälle, ensin hakaset kiinni edessä, sitten pyörittelen ne oikeinpäin ja nostan olkaimet ylös. Sitten vedän sukkahousut jalkaan, aloitan istuen, jatkan vetelemällä ne ylös seisoen. sitten mekko päälle tai hame ja pusero, en ole vielä päättänyt, kumpi. Pusero on hellppi vetäistä pään yli päälle, jos en sitten ota edestä napitettavaa, joka vie enemmän aikaa. Hameeksi valitsen sen kapean, joka tänä jouluna mahtuu päälle, viime jouluna ei kannattanut edes yrittää.

Vierailija
9/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsille (3kpl, iät 3v-13v) Kappiksen ja Lindexin Jumpin kopiot : )

Vierailija
10/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis, sisarukset ja minä mennään vanhemmille. kellää ei oo viel omaa perhettä.

Pukeudun siististi ja juhlavammin mutten sentään mitää juhlavaatteita laita...

Joko laitan yhden tunikan tapaisen punamustan paidan ja neuleen päälle + farkut tai sitten laitan mustan hihattoman neulepaitulin ja sen alle punasen pitkähihasen aluspaidan. Ja ne farkut.

Unohtamatta kaula, ranne, korvakoruja ja muuta...

Vierailija
11/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja trikoopaita. ihanaa kun ei tarvitse jäykistellä ja pynttäytyä. inhoan niitä joulukuvia, joissa lapset vauvaa myöten puettu rimpsuihin ja lakeerikenkiin.

Vierailija
12/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa vähän naurattaa, kun kuvittelen koko perheen semmoisiin potkupukuihin. Kyllä voi teidän lapsiakin naurattaa tämä nykymuoti, kun katselevat jouluvalokuvia aikuisina :)

Vierailija
13/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on NIIIIN hyvät päällä :)

Meillä on tapana oleilla yökkäreissä n.klo 13-14 (heräillään vasta 11 aikaan koko perhe) ja sit syödään tuossa välissä riisipuuro ja sit laitetaan sauna ja käydään saunassa jossa välissä pukki tipauttaa lahjat oven taa :)

Saunan jälkeen syödään ja sit käydään lahjojen kimppuun :)

Sit jää iltapäivää ja iltaa aikaa ihastella uusia tavaroita ja leluja jne.

Tuossa ei meillä ole mitään väliä jossa hienosteltaisiin vaan on kivaa olla kotosalla rennosti :)

ps. mua naurattaa mun 80-luvun lapsuuden joulukuvat kyllä, mutta arvaas, yhdessä mulla on kirkkaanpunainen kokopuku, oiskohan joulu -83 :D:D

Vierailija
14/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään iltapukua. Tänä vuonna aion laittaa sinisen kotelomekon. Lapset laittaa joulujuhlavaatteet ja mieskin jotain siistimpää

Vierailija
15/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaallani laitan rintsikat päälle, ensin hakaset kiinni edessä, sitten pyörittelen ne oikeinpäin ja nostan olkaimet ylös.

Että miksi naiset tekee noin? Mä olen aina laittanut ne suoraan oikein päin, ensin tissit kuppeihin, sit hihnat olkapäille, sit hakaset takaa kiinni. Lopuksi vielä kouralla kuopasen tissit kunnolla paikoilleen.

En ole koskaan käsittänyt miksi jotkut tekee noin vaikeasti että sitten pitää käännellä ja venytellä niitä olkaimia jne. Kertokaa, jooko? :)

Vierailija
16/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liikunnan opettaja sanoi lähihoitajakoulussa ollessani että naisten pitäis saada rintsikat normaalisti päälle et kädet olis sen verran vetreät että yltäis taakse laittaan hakaset kiinni eikä niin et eessä laitetaan hakaset ja sit pyöräytetään rintsikat oikein päin. En itse laita koskaan rintsikoita eessä kiinni ja sit pyöräytä, vaan laitan ihan oikeaoppisesti oikein päin ne päälle.

Vierailija
17/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä myös avokkaat:)

Vierailija
18/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vieraita, joten tärkeintä on mahdollisimman mukava olo.

Vierailija
19/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten valitsen yhden niistä. Satiinisukat ja korut.

Herrakansalle kauluspaidat, ei solmioita, luulisin.

Vierailija
20/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain käsiini.

Ei vaan, jouluaterialle jotain muuta kuin yökkäripyökkärit, muuten oloasua tai pyjamanhousua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi