Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasan vuosi elinaikaa

Vierailija
22.12.2011 |

Eli vuoden päästä talvipäivän seisauksen aikaan loppuu maailmamme tässä muodossa. Aurinko ei tulekaan takaisin. Elämä on. Onneksi olen valmistautunut, oletko sinä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma voi loppua vasta vuoden kuluttua, mutta sinä jo vaikka huomenna. Oletko siihen valmis?

Vierailija
2/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää vain niin kuin ennenkin tän viimeisen vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma loppuu vasta 21.12.2112. Hätähousut eivät vaan malta odottaa kunnon symmetristä lukua.

Vierailija
4/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki itsellesi apua ajoissa. Et ole yksin.

Vierailija
5/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän on päädytty, ihmiset eivät pysty itse hallitsemaan itseään.. toteen on näytetty .

mutta iloitkaa, pian alkaa uusi aika, ilman ongelmia, sairauksia, kuolemaa .....

Vierailija
6/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamppu mitään sammu! Siirry vain uuteen korkeampaan värähtelyraajuuteen jotta ihmiskunta voisi enkistyä nopeammin. Kukaan (paitsi energioita aistivat) eivät huomaa kyseisenä päivänä yhtään mitään, elo jatkuu.

Vierailija
7/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamppu mitään sammu! Siirry vain uuteen korkeampaan värähtelyraajuuteen jotta ihmiskunta voisi enkistyä nopeammin. Kukaan (paitsi energioita aistivat) eivät huomaa kyseisenä päivänä yhtään mitään, elo jatkuu.

Vierailija
8/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän on päädytty, ihmiset eivät pysty itse hallitsemaan itseään.. toteen on näytetty .

mutta iloitkaa, pian alkaa uusi aika, ilman ongelmia, sairauksia, kuolemaa .....

teille sekopäille makeasti 22.12.2012

Ihan yhtä makeasti kuin nytkin.

Minä turvaan Lentävään Spagettihirviöön, hän on tukenani ja turvanani aina elämän eri käänteissä.

Vierailija
9/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmiskunta siirtyy vain korkeamman tason "neljännen ulottuvuuden aikakauteen" ja kollektiivinen värähtely nousee. Inkat pättivät kalenterinsa edelliseen aikakauteen eli ei inkatkaan sanoneet että maailma tuhoutuu; )

Vierailija
10/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennusmerkeistä näemme, että lähellä ollaan

raamatusta löytyy nuo merkit

Vierailija
11/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennusmerkeistä näemme, että lähellä ollaan

raamatusta löytyy nuo merkit

että lähellä ollaan ja viimeisiä aikoja eletään -taas kerran.

EVVVK!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa ei tiedä kukaan kuin jumala itse

Tuskin se jätkä tietää itsekään. Sen verran oikukas ja äkkipikainen raamatun jumala on. Ei auta armo sinuakaan, kun herran mieli muuttuu taas.

Vierailija
13/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vuoden päästä talvipäivän seisauksen aikaan loppuu maailmamme tässä muodossa. Aurinko ei tulekaan takaisin. Elämä on. Onneksi olen valmistautunut, oletko sinä?

Otatko ap velkaa kaikista mahdollisista paikoista niin paljon kun saa ja lisäksi pikavippejä? Elätkö nyt niinkuin viimeistä päivää? Ihan oikeasti olen jonkun saarnamiehen suusta tuollaisen ohjeen 90-luvulla kuullut.

Henkilökohtaiseen maailmanloppuun on hyvä valmistautua, koska se voi tulla vaikka joulu menoliikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi