Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhemmat, ostatko lapsille lahjalelut omaan kotiisi vai annatko viedä lähin luo?

Vierailija
22.12.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähi ostaa sitten omansa. Muuten käy niin, että lelut ovat aina lähillä ja joudun ostamaan joka viikko uudet.

Vierailija
2/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset ovat alle kouluikäisiä, on omat tavarat äidin ja isän luona. Isän luona on myös sen verran vaihtovaatteita, ettei tarvitse pakata mukaan. Ainoastaan päällä olevat vaatteet ja unilelut kulkevat mukana. Lapset nyt alle kouluikäisiä.

Nyt kuvittelisin, että sitä mukaa kun lapset kasvavat, saavat alkaa enemmän katsomaan itse mitä tavaroitaan haluavat käyttää, eli voivat tarvittaessa ottaa mukaansa toiseen paikkaan, samoin kuin vaikka isovanhemmilla kyläillessä. Mutta en haluaisi, että tavarat alkaisivat vaihtamaan pysyvää paikkaansa ainakaan niin kauaa, kun lasta täytyy niistä muistutella. Ja ehkä teinilläkin jokin kallis tavara kuten mopo voisi harmittaa aika lailla, jos itse ostaisin ja siirtyisikin pääasiallisesti isän luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähivanhempi eli äiti varmaan muuten repisi pelihousunsa, jos kuulisi että minä ostin lapsille lahjat eikä lasten isä.. Ja rahoitinkin ne vielä!

Vierailija
4/4 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lahjat jotka saavan isän luona yleensä sinne jäävät, jotkut kaikkein rakkaimmat tuovat yleensä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän