Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLIKO MIEHESI työmatkalla n.16.-18.12.??

Vierailija
22.12.2011 |

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1527713/kolmas_pyora_blog…

Kirjoittaja kertoi, että oli päässyt "Mikon" (nimi varmasti muutettu) kanssa mukaan miehen työmatkalle viikonlopuksi eli n.16.-18.12.

KENEN MIES LÄHTI VIIKONLOPUKSI TYÖMATKALLE 16.-18.12. tai 17.-18.12.??

Mies on selkeästi tummatukkainen, tuuheahiuksinen ja pitää trendikkäistä kampauksista (kirjoittajan kuvavihjeet). Mies myös pitää myös tatuoinneista ja hänellä on kenties sellainen/sellaisia itselläänkin. Luultavasti hyvinkin "katseenkestävä" mies (kuvavihjeistä päätellen).

Suunnittelevat nyt tän toisen naisen kanssa perjantai-illaksi yhteistä "joulunviettoa".

Onko miehesi puhunut lähtevänsä esim. kaveriporukan tai työpaikan pikkujouluihin nyt perjantaina?

Tunnistatko oman miehesi?

Pettäjäbloggari jatkaa tiistaina:

"Tänään nähtiin Mikon kanssa heti aamupäivästä.

Suosittelen kaikkia kokeilemaan pientä "aamujumppaa" autossa, se antaa kivasti energiaa loppupäiväks ;D Ei tosin ollu meidän eka kerta autossa, muttei taatusti viimeinenkään - niin kivaa se on! Hheheh ;)

Seuraavan kerran nähdään taas huomenna. Tarkotus olis mennä pitkästä aikaa meille, kun siellä ei pitäis illalla olla ketään kotona :)"

"Mikko olis myös halunnut ostaa mulle tatuoinnin, joka olis pieni ikuinen merkki meistä. "

Ja suurempi kuva tästä 17-vuotiaasta pikkupillusta:

http://aijaa.com/003459239672.jpg

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu sinulle miten? Ja jos niin kävisi, että liitto päättyisi tähän, sulla on kädet sopassa!

Monella on sivusuhde, niin kuin minullakin, joten anna olla.

Vierailija
2/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt kuule pikkumamma siihen mitä parhaiten osaat eli kiillottamaan hellaa ja anna muiden nauttia joulun antimista ;) Muista että pukki pökkii vain kilttejä ja anteliaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää olla rehellinen. Jos ei saa tarpeeks seksiä kotona ja toinen ei haluu antaa, niin sitten pitää sanoa suoraan: "Jos meidän seksielämä ei parane, hankin seksini muualta. Voin kyllä jatkaa tätä avioliittoa ja voimme olla elämänkumppaneita ja kasvattajia, mutta hankin seksin muualta."

Tällöin sillä toisella on sentään mahdollisuus ITSE päättää onko valmis muuttamaan seksielämää tai hyväksyykö sen, että toisella on muitakin.

Polyamoria on myös vaihtoehto.

Mutta halveksin epärehellisiä ihmisiä. Mua loukkaisi enemmän se, että mulle on valehdeltu ja mua on viilattu linssiin kuin se, että tietäisin miehen joskus käyvän vieraissa.

Voisin edes vaatia kumin käyttöä mieheni kanssa, jos tietäisin että hän panee muitakin. Pystyisin suojaamaan itseni sukupuolitaudeilta. LISÄKSI saisin siinä itsekin "luvan" kokeilla joskus vierasta munaa, kun kerran mieskin saa. Voisimme yhdessä päättää elää ns. avoimessa suhteessa.

Vierailija
4/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikko olis myös halunnut ostaa mulle tatuoinnin, joka olis pieni ikuinen merkki meistä. "

Uskooko joku tuollaista skeidaa?

Ja itse kysymykseen: ei ollut vaan minun kanssani Tallinnassa.

Vierailija
5/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, miten vaikuttaa Sinun elämääsi, jos jonkun mies on ollut työmatkalla tai "työmatkalla" kyseisenä ajankohtana? :)

Mikä on tarkoituksesi, aiheuttaa ahdistusta vaimoissa?

Vierailija
6/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tarkoituksesi, aiheuttaa ahdistusta vaimoissa?

Tarkoitukseni on se, että toivon tuon pettäjäukon jäävän kiinni. Ja jos muutama muu pettäjämies jää samalla kiinni, kun vaimo alkaa seurailla ukon menoja niin hyvä. Sama toki koskee pettäjänaisiakin. Älkää ihmiset valehdelko, niin ei tartte pelätä kiinnijäämistä. ;)

Vierailija
7/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogiaan, joka ei oikein ota tuulta alleen.

Vierailija
8/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana leviää jo netissä. Jääkö "Mikko" kiinni?

Vierailija
9/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntomerkit täsmää muuten, mutta vihaa tatskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä