Olen hedelmällisyyshoitoja vastaan.
Jos parista ei ole lisääntymään, niin minkä takia siihen pitää pakottaa? Luonto on fiksu ja jos tuloksena on ns. paskaa niin ei kannata lisääntyä.
Minusta hedelmällisyyshoidoilla alkunsa lapset ovat kuin tiedesarjojen mutanttit, keinotekoisesti muokattuja olioita.
Kommentit (27)
osittain samaa mieltä. Tai ehkä kokonaankin. Itse en alkaisi hedelmöityshoitoihin, jos ei luonnollisesti onnistuisi.
Kuitenkin esim. yksinäisille naisille, naispareille jne. hedelmöityshoidon ymmärrän hyvin.
on niin kulunut ja TYPERÄ, että antaa olla omassa mehussaan vaan.
* ojentaa viikon surkeimman provon palkinnon *
niin saadaan vain parhaimmat synnyttäjät äideiksi. Ja lopetetaan myös keskoshoito. Itse olen keskonen, jonka lääkäri ennusti kuolevan. En kuitenkaan kuollut, joten pilaan tässä yhteiskuntaa ilmeisesti lopun ikääni.
Olen opiskellut lisensiaatiksi, saanut kaksi täysjärkistä lasta ja asumme ulkomailla. Anteeksi, että kuitenkin suomalaiset veronmaksajat aikoinaan maksoivat tehohoitoni.
Jos idiootit ei pääsisi nettiin, tätäkään aloitusta ei olisi syntynyt ;)
varmasti vastustaa myös kaikkea muuta lääketiedettä ja lääkkeitä.
Ethän varmasti käy koskaan edes apteekissa.
Jos luonto on suuressa viisaudessaan päättänyt, että sinun täytyy kuolla johonkin tartuntatautiin niin ethän vaan hae sitä antibioottia tai hakeudu sairaalahoitoon.
Ja tosiaan ei, en hakenut edes Kela-korvausta.