Olen hedelmällisyyshoitoja vastaan.
Jos parista ei ole lisääntymään, niin minkä takia siihen pitää pakottaa? Luonto on fiksu ja jos tuloksena on ns. paskaa niin ei kannata lisääntyä.
Minusta hedelmällisyyshoidoilla alkunsa lapset ovat kuin tiedesarjojen mutanttit, keinotekoisesti muokattuja olioita.
Kommentit (27)
jonka on tarkoitus loukata, on kurja.
Toisaalta totta sikäli, että ne rahat voisi laittaa sairaiden hoitoon, mutta silti.
mutta tämä on mielipiteeni ja en ole ainoa.
jonka on tarkoitus loukata, on kurja.
Toisaalta totta sikäli, että ne rahat voisi laittaa sairaiden hoitoon, mutta silti.
jos pöpö tulee ja tappaa niin luonto valikoi fiksuimmat.
Onko Porvoossa kurjaa odottaa joulua?
itse olen sitä mieltä että ihmiset ei sais ottaa eläimiä koska ihmiset ei pysty keskenään näitä eläimiä tekemään joten luonnotonta että vaikka on 2 aikuista ihmistä + 2 lasta ja koira. Koira ei siis kuulu siihen, se on luonnotonta. Sama kun hamsterit ottais vaikka elukaks kultakalan tai ihmisen.
Eli annat sitten mutanttilapsellesi kivan lahjan...
Rokotukset antamatta yms..
Särkylääkkeet pitäisi kieltää ja kaikki apteekit sulkea.
Minä olen syöpähoitoja vastaan, antaa kuolla vaan kun luonto on karsimaan tarkoittanut.
Hus hus pois vaan.
mielestä tosi vakavien sairauksien esim. syöpien hoitaminen pitäis lopettaa. Ensinnäkin niihin menee ihan hurjasti veronmaksajien rahaa (hedelmöityshoidot sentään moni maksaa itse ainakin osittain lisäksi lopputulos on niin epävarma, eetä turha haaskata aikaa ja energiaa.
Maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä. Antaisi luonnon karsia kunnolla, niin päästäisiin terveempään tilanteeseen.
Ap on siis ihan oikeilla jäljillä mielestäni.
portaat ovat hyötyliikuntaa. Hissinkäyttäjien lapsista tulee passivisia eivätkä he ainakaan opeta lapsiaan käyttämään portaita.
mutantti tulee ja syö sun penskan. Hahahhhaaaaa! Lopunajat ovat täällä!
Eli annat sitten mutanttilapsellesi kivan lahjan...
Niiden hoitaminen maksaa yhteiskunnalla. Koska taudista voi seurata lapsettomuus, jota ei hoideta, ei ikävä kevytkenkäisyys periydy enää seuraavalle polvelle. Oikein kätevää.
olen ap:ta vastaan. Ihan hyvin voisi keskustella ilman aloituksiakin. Suoraan viestistä 2 lähtien.
MUTTA vialliset siittiöt eivät hedelmöitä, eli kun sulotaan oikein kunnolla, saadaan entistä terveempiä lapsia. Joten meidän luomulapset ne enemmän mutantteja on.
Lapsettomuus perityy melko huonosti jos olet biologiaa tunteva ihminen, ja ei ole niin todennäköistä kuin vaikka diabetes, silmälasien saaminen tai mikä tahansa suvussa esiintyvä sairaus, mutta koska ne eivät lisääntymiseen vaikuta niin näitä mutanttiolioita syntyy eivätkä he karviudu pois lisääntymisessä. Joten jos suvusta löytyy jotain älä tee lapsia.
pärjäävät koulussa keskimääräistä paremmin, jos he ovat ns. paskaa? Kadulla et erota, kuka on aikaansaatu hedelmöityshoidoilla, kuka lähetyssaarnaaja-asennossa ja kuka on raiskauksen tulos.
Sen sijaan alimpien sosiaaliluokkien jälkikasvus ei opi mitään ja käyttää yhteiskunnan rahoja turhuuteen. Minusta siellä lapsiluku pitäisi rajata yhteen
Nämä lapset eivät ole normaaleja. Itse olen karsinut tutuistani kaikki lapsettomuushoitoja käyttäneet luuserit.
pärjäävät koulussa keskimääräistä paremmin, jos he ovat ns. paskaa?
Ja raskaana alkoholia juovia ja / tai tupakkaa polttavia äitejä, pakkohoitoon, ettei vaan synny lisää tervakeuhkoisia alkoholistipaskoja..
Lisäksi olen läskien hoitoa vastaan, koska saattavat siirtää läskigeeninsä ja läskitapansa lapsilleen --> tuloksena paskaa.
Peliriippuvaisten ei myöskään pitäisi lisääntyä, ettei vaan periydy lapsille --> paskaa.
Masentuneiden tai ahdistuneiden ei myöskään pitäisi lisääntyä, eikä muittenkaan mielenterveysongelmaisten --> paskaa.
Ainoastaan menestyvät, vähintään 7000€ kuussa tienaavat luonnostaan vaaleahiuksiset ja sinisilmäiset Espoolaiset saavat lisääntyä. Edellyttäen, että mitään yllämainituista ongelmista ei esiinny, ja ollaan normaalipainoisia ja muutenkin tiedetään olevan muita parempia. Ja raskaus alkaa viimeistään 6kk päästä yrittämisen aloituksesta.
Ja joo, mulla on tylsää, älkää ottako tosissanne..
Raskaaksi tulin helposti, mutta synnyttämään en pystynyt. Ilman sektiota olisin varmaan kuollut, lapsi myös. Pitäisikö minultakin siis ottaa lapsi pois, koska se vasta luonnotonta onkin, kun synnyttämään ei pysty?
Lopetetaan hei sektiot samantien! Jos ei äiti pysty synnyttämään, ei häntä ole äidiksi luotu!
hullut ja psykomammat tulisi vaan lukita johonkin :(