Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei koidu hyvää jos ei usko Jumalaan ja ota Jeesusta sydämeensä?

Vierailija
22.12.2011 |

Niin moni tänäkin jouluna joutuu helvettiin ja häviää ikuisuudesta.

Miksei sitä Jeesusta voida ottaa sydämiin?

Todella moni haaskaa elämänsä seuraavanakin vuonna hukkaan eikä anna Vapahtajalle mahdollisuutta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus syntyi tasan 24 päivä joulukuuta vuonna 0

Vierailija
2/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä Jeesusta voida ottaa sydämiin?

vaikeaa ottaa sydämeen semmoinen asia, johon ei usko. Mikset itse ota vaikkapa Krishnaa sydämeesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman ihmiset eivät ole koskaan edes kuulleet Jeesuksesta ja jotenkin pitäisin hieman erikoisena, jos heillä kaikilla on automaattisesti päämääränä helvetti. Olisi aika epäreilu temppu Jumalalta...

Vierailija
4/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomalla satuolentoihin sen sijaan, että ottaisi rohkeasti itse vastuun omasta elämästään.

Joulupukki on sentään oikeasti olemassa - nähty on joka vuosi.

Vierailija
5/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaikkapa....George W. Bush?! ;D Mitä tuo edes tarkoittaa, että ottaa jonkun tuntemattoman, historiallisen henkilön sydämeensä? Minulle riittää ihan omat rakkaani.

Vierailija
6/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei teitä tuomittaisi....

Vierailija
7/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää näkevien määrä maailmassa on vähentynyt ensimmäistä kertaa 15:een vuoteen, raportoi YK:n elintarvike- ja maatalousjärjestö FAO. Silti aliravittuja ihmisiä on noin 925 miljoonaa, mitä ei YK:n mukaan pidä hyväksyä.

Eikä sitä ole muutenkaan meillä näkynyt.

Vierailija
8/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisen kirkon osalta asia muuttui melko pian sen jälkeen kun auringonpalvoja ja feikki-kristitty keisari konstantinus oli luonut uuden valtiouskonnon yhdistämällä kristinuskon roomalaiseen aurinkokulttiin. Vuonna 354 Rooman piispa Julius I määräsi, että ”Kristuksen syntymäpäivää” piti ensinnäkin juhlia, ja vieläpä pakanallisena auringon pojan syntymäpäivänä 25. joulukuuta, Roomalaisten Saturnalia juhlan aikaan.

Vierailija
9/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Lentävä Spagettihirviö sydämessäni -muuta en tarvitse!

Vierailija
10/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monien uskovaisten kanssa olen samaa mieltä, että Jouluna voitaisiin keskittyä johonkin muuhun kuin kaupalliseen jouluun.

Mutta siinä olen eri mieltä tarvitseeko juhlia Jeesusta. Ei se kiellettyä ole, mutta mielestäni myös pakanallinen joulu voi olla ihan yhtä kiva, jos siihen sisällytetään läheisten huomioon ottaminen ja joulurauha.

Muistakaa muuten antaa lapsille raitis Joulu! Muistakaa, että lapset arvostaa joulussa yhdessä oloa ja tekemistä, eikä hössötystä ja aikuisten kännisekoiluja. Rauhoittukaa lukemaan satuja ja pelaamaan yhdessä ja ulkoilkaa vaikka. Syökää kiireettä ja eläkää kiireettä, vaikka se sitten tarkoittaisi arjen rutiineista lipsahtelua. Turha nipotus pois. Jos joku ruoka meni pieleen, ei siihen saa kaatua koko joulu. Jos jotain jäi ostamatta, niin unohtakaa koko asia. Kukaan ei muista tekemättä jättämisiä. Jos niihin keskittyy, niin joulusta ei jää mitään mieleen. Jos on koko ajan kauhea stressi ja väsymys, niin muisti lakkaa toimimasta ja jouluajasta jää mieleen vain tyhjä aukko.

Vierailija
11/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa jeesusta sydämeeni jos uskoisin, että ne jotka eivät niin tee joutuisivat helvettiin. Eikö ap:n kaltaisia ihmisiä hävetä pelkuruutensa?

Vierailija
12/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekan edessä vannotte uskollisuutta ja uskoa Jumalaan.

Väitetään ettei putoavassa lentokoneessa ole ainuttakaan ateistia!

Vierailija
13/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.12 on siis Jeesuksen syntymäpäivän aatto.

Itse haluaisin tulla uskoon, mutta mikä estää???

Jeesus ei taida minua poloista huolia, vaikka käyn hengellisissä tilaisuuksissa ja luen ko. kirjallisuutta ja raamtattua. Olen itkien rukoillut Jeesusta ottamaan minut omakseen, mutta en vaan kelpaa!

Sydämeeni vain ei tule sellaista tunnetta, että olisi aivan oikeasti uskossa, miksiköhän?

Olenko liian paha???????

Vierailija
14/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuule mene niin että otetaan...jos jeesus suo niin sitten saat sen uskon, ei se väkisin tule...armosta sen saa...

Vierailija
15/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekaan annettu. Joten ap kirjoittajalle tiedoksi, emme pääse uskoon, ellemme saa armoa!

Vierailija
16/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei edes oikeasti syntynyt Joulukuussa...

Uskovaiset vaan tahtoivat että kaikki juhlan päivät vietettäisiin Jeesuksen nimissä....

24.12 on siis Jeesuksen syntymäpäivän aatto.

Itse haluaisin tulla uskoon, mutta mikä estää???

Jeesus ei taida minua poloista huolia, vaikka käyn hengellisissä tilaisuuksissa ja luen ko. kirjallisuutta ja raamtattua. Olen itkien rukoillut Jeesusta ottamaan minut omakseen, mutta en vaan kelpaa!

Sydämeeni vain ei tule sellaista tunnetta, että olisi aivan oikeasti uskossa, miksiköhän?

Olenko liian paha???????

Vierailija
17/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sanan voimaa. Miekka tappaa ja ne jotka eivät ymmärrä mitä kynä on miekkaa terävempi tarkoittaa neuvon teitä:

Raamattua lukiessanne tajuatte Jeesuksen ajatukset. Jeesus vastusti miekkaa ja korjasi ihmisiä. Ihmisten pitäisi rakentaa eikä hajoittaa.

Siksi on tärkeää harrastaa seksiä.

Vierailija
18/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sanan voimaa. Miekka tappaa ja ne jotka eivät ymmärrä mitä kynä on miekkaa terävempi tarkoittaa neuvon teitä:

Raamattua lukiessanne tajuatte Jeesuksen ajatukset. Jeesus vastusti miekkaa ja korjasi ihmisiä. Ihmisten pitäisi rakentaa eikä hajoittaa.

Siksi on tärkeää harrastaa seksiä.

varsinainen fariseus.

Vierailija
19/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensikertaa koen tulleeni uskoon. Kiitos ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme