MTT yritti saada minut allekirjoittamaan hoitosopimuksen vuodeksi.
No, enpä allekirjoittanut kun on vitun lapsellista tyrkyttää aikuiselle ihmiselle jotain hoitosopparia niinkuin ekaluokkalaiselle jotain kivakaveri-sopparia.
En allekirjoittanut, enkä ottanut vastaan työntekijöiden allekirjoittamaa lappua, jossa luki että mut on hyväksytty ryhmäterapiaan.
No, lopputulos ettei siitä seurannut yhtäään mitään. Pakko mennä siihen haistapaskaterapiaan, vaikken sitä sopparia allekirjoita.
Käskin hoitsun työntää sopparin sinne missä aurinko ei paista.
Kommentit (10)
ja lennän ryhmästä kuin leppäkeihäs. Jos oikein olen silllä tuulella saattaa kakskin kertaa riittää.
eiköhän tää oo jo mun kohdalla ihan selvä tapaus että hullu olen.
ihan itsekin ap. oletkos sitä harkinnut? Ei varmaan ketään ihan hirveästi haittaisi, ja jäisi nää sun helvetin väsyneet avauksetkin sitten kirjoittelematta.
Et ei oo nyt ittensä lopettaminen mielessä, kun piinaamalla muita teen omasta elämästäni mielekkään.
mitään muutakaan virallista paperia ja tuo mtt-paperi ei ole edes mikään virallinen paperi, pelkkää lapsellista paskaa.
Vittu, jos kohtelevat aikuisia ihmisiä kuin jotain vähä-älyisiä vajukkipentuja, niin sellaisen saavat siihen terapiaryhmäänsä.
Pistän ranttaliksi parin viikon päästä.
Meni hetki, kun tuota tekstiä luin ja yritin ymmrätää mitä tekemistä sillä on MTT:n kanssa... ;)
Meni hetki, kun tuota tekstiä luin ja yritin ymmrätää mitä tekemistä sillä on MTT:n kanssa... ;)
Sama juttu mulla..
vaikka on niitä hulluja kepulaisiakin nähty.
joudun osallistumaan. Viekööt helvettiin typerät lappunsa, en edes lukenut kumpaakaan lappua enkä lue jos ens kerralla tyrkyttävät.