Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTT yritti saada minut allekirjoittamaan hoitosopimuksen vuodeksi.

Vierailija
21.12.2011 |

No, enpä allekirjoittanut kun on vitun lapsellista tyrkyttää aikuiselle ihmiselle jotain hoitosopparia niinkuin ekaluokkalaiselle jotain kivakaveri-sopparia.

En allekirjoittanut, enkä ottanut vastaan työntekijöiden allekirjoittamaa lappua, jossa luki että mut on hyväksytty ryhmäterapiaan.

No, lopputulos ettei siitä seurannut yhtäään mitään. Pakko mennä siihen haistapaskaterapiaan, vaikken sitä sopparia allekirjoita.

Käskin hoitsun työntää sopparin sinne missä aurinko ei paista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun osallistumaan. Viekööt helvettiin typerät lappunsa, en edes lukenut kumpaakaan lappua enkä lue jos ens kerralla tyrkyttävät.

Vierailija
2/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lennän ryhmästä kuin leppäkeihäs. Jos oikein olen silllä tuulella saattaa kakskin kertaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hulluuden ensioire :D

Vierailija
4/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tää oo jo mun kohdalla ihan selvä tapaus että hullu olen.

Vierailija
5/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsekin ap. oletkos sitä harkinnut? Ei varmaan ketään ihan hirveästi haittaisi, ja jäisi nää sun helvetin väsyneet avauksetkin sitten kirjoittelematta.

Vierailija
6/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei oo nyt ittensä lopettaminen mielessä, kun piinaamalla muita teen omasta elämästäni mielekkään.

Vierailija
7/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muutakaan virallista paperia ja tuo mtt-paperi ei ole edes mikään virallinen paperi, pelkkää lapsellista paskaa.

Vittu, jos kohtelevat aikuisia ihmisiä kuin jotain vähä-älyisiä vajukkipentuja, niin sellaisen saavat siihen terapiaryhmäänsä.

Pistän ranttaliksi parin viikon päästä.

Vierailija
8/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hetki, kun tuota tekstiä luin ja yritin ymmrätää mitä tekemistä sillä on MTT:n kanssa... ;)

Vierailija
9/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hetki, kun tuota tekstiä luin ja yritin ymmrätää mitä tekemistä sillä on MTT:n kanssa... ;)

Sama juttu mulla..

Vierailija
10/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on niitä hulluja kepulaisiakin nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä