Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo virtsankirvely vaiva, mikä syynä?!

Vierailija
21.12.2011 |

Kaksi viikkoa sitten kävin päivystyksessä virtsakirvelyn takia ja että virtsan mukana oli verta todella runsaasti ja sain antibiootti kuurin joka kesti viisi päivää. Söin sen loppuun ja minulla oli tunne että tulehdus ei kadonnut vielä vaikka olikin helpottunut. 3 päivän päästä kuurin loputtua menin sitten uudestaan päivystykseen ja minula otettiin uusi virtsanäyte, koska edellinen ei ollut mennyt viljelyyn. Lääkäri sanoi että virtsassa oli näkynyt punasoluja mutta ei mitään tulehdusta ole kun otettiin tulehdusarvot, ja käski soittaa parin päivän päästä omanalueen lääkäriin. Maanantaista asti tämä virtsakirvely on ollut todella voimakasta, voimistunut tosi paljon kuin mitä se oli kuurin jälkeen, mutta verta ei ole enää ilmennyt virtsassa. SOitin eilen viljelyn tuloksista lääkäriini ja sanoi ettei näy mitään tulehdusta ja sitten menin eilen käymään lääkärin vastaanotolla. Hän sanoi että minulla on alapäässä jokin pieni haava? Joka aiheuttaa tämän kirvelyn? Mutta miten se selittää nämä oireeni : Vessa hätä 10 min välein, jos en käy vessassa tunnen kuinka rakkoani särkee jotenkin kummallisesti? Kun pissaan minua ei kirvele aluksi vasta ihan lopuksi kun rakko on melkein tyhjentynyt kokonaan? ... Noh lääkäri käski tunkea bepantteenia ja viikon päästä ottaa yhteyttä jos ie helpota? No ei kyllä tosiaan helpota!! Kuseminen on tuskallista. Ei tosiaan vielä ehkä ihan äärimmäisne tuskallista mutta se on käymässä siihen.

Eilisestä asti minulla on ollut kovin flunssainen ja kuumeinen olo, ihan yhtäkkiä.

En enää tiedä mihin uskoa... Äitini sanoo että sukupuolitauti, lääkäri ei epäile mitään ja itse luulen tekeväni pian kuoleman kun jokin viirus tai bakteeri alkaa käymään liiaksi elimistön päälle.. Kellään mitään ideoita mikä mua vaivaa ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....Lääkäri sanoi ettei keksi kyllä mikä olisi kun ei ole pissatulehdus, ei mikää hiivatautikaan eli leittoi kaiken tämän "haavan" piikkiin. Itse en kyllä mittään ole havainnut alapäässäni, mistä vitusta sinne edes sellainen olisi tullut? en keksi sillekään mitään selitystä, eikä vaivani voi johtua haavasta, ja en kyllä voi kuvitellekaan että tästä on muustakin kysymys kuin "haavasta"

Vierailija
2/2 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fhfdhgh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla