Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin miesystävälle pikku tuhman tekstarin

Vierailija
21.12.2011 |

...johon kirjoitin mm. että on vaikea keskittyä työhon , kun tekee häntä mieli ja että voisiko karata kesken päivän töistä syliini. Jälkimmäinen oli tietysti vain toiveajattelua, tiedän ettei mahdollista.

Mies vastasi: "Olen juuri joululounalla ja illalla menen jouluostoksille".

Ei ihan sellainen vastaus kuin toivoin...

Pahoitin mieleni sinänsä totuuden mukaisesta viestistä...ehkä turhaan. Exäni olisi ollut innoissaan tämän tyyppisestä viestistä, mutta ei tämä näköjään...

Tekis mieli vastata jotain, mutta parempi varmaan olla hiljaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...turha yrittää mitään tuollaista, vaikka kuinka tekisi mieli. Pahan mielen vaan saa.

Vierailija
2/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sen kuvan että mitään ei koskaan tapahdu ja jos sattuisi tapahtumaan pitää siitä naisen ilmoittaa etukäteen, kuulostaa todella tökeröltä ja huonosti muodoiltulta lauseelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelma on iltaan saakka sidottu, voi olla, että miehellä on ollut pitkin päivää mielenpäällä miten töistä ehtii ensin lounaalle ja sitten vielä jouluostoksille. Stressi on helpoin hallita konkretisoimalla ajankäyttö. Jos kokeilet vähemmän kiireisenä aikana, saatat saada mieheltäkin impulsiivisempia vastauksia ja ties vaikka mies itsekin on töiden jälkeen yhteydessä.

Vierailija
4/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis vain selitti, miksi se ei hänelle nyt käy ottamatta yhtään kantaa siihen itse asiaan.

Vierailija
5/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen miehen putkiaivon tuottama vastaus, älä ota sitä henkilökohtaisesti :)

Vierailija
6/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Jos ei ole huumoria ja leikkimielisyyttä sillä ei tee mitään.

Vierailija
7/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kuuna päivänä mieleen laittaa miehelle mitään noin kornia. Samaten jos mies laittaisi minulle käskisin mennä vetämään käteen...

En ymmärrä teitä.

Vierailija
8/8 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen miehen putkiaivon tuottama vastaus,

Kyllä sitä löytyy aika monenlaista isäntää ja itse olisi vastannut jotain aivan muuta ja todennäköisesti karkaisin töistä tuollaisen viestin jälkeen.

Että tungetkos sen putkesi jonnekin mihin aurinko ei paista, kiitos :D