Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen tammkuussa luokkatapaamisessa ammoin kovasti ihailamani pojan/ nyk. miehen

Vierailija
21.12.2011 |

Emme ole nähneet yli 20 vuoteen, mutta nyt otin yhteyttä ja sovittiin että mennään yhdessä pippaloihin. minulla menee avioliitossa surkeasti, mutta en aijo rikkoa kulisseja, vaan me pysymme virallisesti yhdessä, vaikka mitään yhteistä ei oikeasti ole (paitsi kuuden lapsen kasvatus). Seksiäkään ei ole enää ollut melkein neljään vuoteen. Pettäisinkö nyt? Se voisi olla kivaa. Ainut ongelma on että me tosiaan olemmé kummatkin varattuja, hänen avioliittonsa tilasta en tiedä, mutta ehkä saan kuulla sitten kun nähdään---

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin ero ja nussi sitten sydämesi kyllyyestä vaikka jokaisen vastaantulevan ukon kanssa

mua ihan oikeasti ällöttää AP:n kaltaiset moraalittomat persereiät jotka ihan oikeasti miettii varatun kanssa petipuuhia vaikka itsekin on varattu

ja kun lapset ihmettelee eroannne niin kai muistat mainita heille että Äiti himoitsi munaa niin kamalasti että erosi kun isi oli tuhma eikä antanut.

Oikeastiko seksi on noin hiton tärkeää.Onhan meillä omat kädet ja seksikaupasta saa dildoja munan korvikkeeksi

T:Mamma jonka mies nai työkaveriaan pikkujouluissa ja lensi pihalle kun minä sain kuulla siitä.Onnelliseksi luultu liitto historiaa ja lapset ihmeissään että miksei isi asu meidän kanssa .Joten siitä vaan ap hankkimaan omalle perheellesi ja ihastuksen perheelle "hyvää mieltä"

Vierailija
2/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana erona on että erosta tulee joka tapauksessa se sosiaalinen häpeä ja ystävien menetys.

Pettämisestä niin käy vain jos jää kiinni. Ja tässä tapauksessa se ei olisi luultavaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PETTÄMINEN ja EROAMINEN on samalla viivalla niin en voi muuta kuin ihmetellä.

Ei sua edes voi ihmiseksi kutsua.Mistä tiedät ettet jäisi kiinni???Mieheni ei olisi jäänyt kiinni ellei yksi hänen toinen työkaverinsa olisi lähettänyt minulle tekstiviestiä tapahtuneesta .

Sinulle siis olisi ok että ukkosi huljuttaisi munaansa naapurin muijan pillussa mielin määrin ????

Minä en IKINÄ voisi pettää.Tilaisuuksia olisi ollut monia mutta en ole sortunut vaikka meidän 12 v liitossa oli seksittömiäkin kausia.Miehelläni oli sitten alhaisempi moraali kuin minulla.

T: se mamma joka ukkonsa pihalle laittoi

Vierailija
4/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SILLOIN minulla olisi riittävä syy avioeroon ja voisin tehdä sen suurella rummunpaukutuksella ja marttyyrin kruunu päässä. Petä rakas (paska) ukko mua oikein pikaisesti! Tai kuole pois.

Mutta muussa tapauksessa avioero on huorintekoa siinä missä pettäminenkin. Ihan sama asia, ei mitään eroa.

Pieni on todennäköisyys että jäisin kiinni. Oltaisiin kaukana nykyiseltä paikkakunnalta, mieheni ei tunne sieltä yhtään ketään. Sitä paitsi kukaan ei uskoisi meistä kahdesta mitään sellaista ikinä (koska ollaan kuuluisia kunnollisuudesta ja tiukkapipoisuudesta) eikä tietenkään kiehnättäisi julkisesti vaan mentäisiin jatkoille hotellihuoneeseen...

Tietysti otan tietoisen riskin jos hairahdun ;)

t vanha nainen hunningolla

Vierailija
5/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole edes nähnyt kyseistä miestä 20 vuoteen. Kumpikaan teistä ei ole enää sama ihminen kuin koulussa.

Vierailija
6/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä että haluaisin ylipäänsä tuntea olevani haluttu ja ihmiseksi kelpaava yksilö jonkun miespuolisen taholta. Lähipiirin miehet eivät missään tapauksessa käy, eikä lähikaupungin. Sieltä sana voi todellakin kiiriä helpostikin.

Mutta nyt olis tilaisuus. Ja tuon miehen viestien sävystä päättelin että hän saattais olla vieteltävissä kun oikein pelaan kortit ;)

ap

Vierailija
7/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs, niin itsekäs.

Vierailija
8/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei kärsi jos minä petän enkä jää kiinni.

Enemmän ne kärsii jos erotaan. En ottaisi lapsia mukaan, he jäisivät isälle.

ap

Vierailija
9/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yrittäneet korjata liittoa? Miksi olet tehnyt kuusi lasta miehen kanssa, jos et hänestä pätkääkään välitä? Jos olet jossain uskonlahkossa, eroa siitä ja hanki henkistä apua, niin ehkä loppuelämästäsi tulee valoisampi.

Tekstistäsi kuultaa läpi viha ja katkeruus. Pettäminen satuttaa monesti enemmän pettäjän minäkuvaa kuin petettyä. Etenkin jos asia ei koskaan tule ilmi.

Vierailija
10/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa kondomit mukaan. Sinä saat rakastaa niin montaa ihmistä kuin haluat. Varaudu henkisesti pahimpaan, eli että mies voi olla onnellisesti liitossa tai rupsahtanut pahemman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi