Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden lapsille ei tule "suvulta kymmeniä paketteja"?

Vierailija
20.12.2011 |

Minulla on 2 lasta ja hommaan kaikki lahjat itse, suvulta ei tipu yhtään mitään. Harmittaa ja olen kateellinen kun täälläkin saa lukea että "ostan itse vain yhden lahjan kun mummot antavat 10 pakettia jokaiselle lapselle" :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loput ostan minä.

Vierailija
2/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostetaan itse lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä sellaista sait päähäsi. Tottakai KAIKISSA muissa perheissä lapset saa satoja paketteja. Te olette todellakin ainoita.

Varsinkin työttömien sossun varoilla elävien perheissä niitä tulee ikkunoista ja ovista ennen joulua. Samoin huumevanhempien lapset hukkuu paketteihin. Sitä vartenhan Pelastusarmeijan joulupatakin on, että sinne voi viedä ylimääräiset kun kaikilla on niin paljon paketteja.

Joten ole vaan ihmeessä aiheesta kateellinen, täydestä syystä. Teillä on asiat NIIN huonosti, niin huonosti.

Vierailija
4/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä paketteja, tulee satoja!!!!!

BUahahahahhahaaa!!!! Köyhät kyykkyyn.

Vierailija
5/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hankin itse kaikki lahjat kahdelle lapselleni. Montaa pakettia ei siis ole luvassa.

Vierailija
6/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kymmeniä, yksi lahja kummeilta ja toisilta isovanhemmilta, toiset isovanhemmat ostavat useamman lahjan, mutta ei yhteensä meidän ostamiemme lahjojenkaan kanssa tule kymmentä lahjaa. Ja riittää ihan hyvin, kymmeniä paketteja ei tarvita.

Vierailija
7/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään. Isovanhemmilta saattanut joskus tulla esim. yhteiseksi joku lautapeli kolmelle lapselle tms. Joka joulu ei ole tullut lahjoja. Yleensä jos ovat meille tulleet jouluksi, on saattaneet jotain ostaa. Kummeilta tullut yleensä lahja/lapsi.

Vierailija
8/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjat tulee multa ja isältään. Suku ei vietä joulua, kummeja ei ole ja ystävät ei lahjo.

Vierailija
9/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan minimalismiä ja en halua kotiini tavaroita. Lapset kasvaa luoviksi vähillä leluilla. Ei meinaa sukulaiset uskoa!

Vierailija
10/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan siihen päälle vielä itse yhden tai kaksi, sitten on ihan riittävästi.

Vierailija
11/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummeilta, kummeilta, tädeiltä, sediltä... Eipä tule edes joulukorttia tai edes e-korttia, vaikka joka joulu muistamme joulukorteilla. Kiva suku.

Vierailija
12/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lahjan saattavat saada kummeiltaan, mutta muuta ei sitten tulekaan. Pappa tosin antoi miehelle 50e että saa ostaa lapsille jotain. Siksipä olenkin niitä lahjoja hankkinut jo pitkin syksyä, nyt taitaa olla molemmille lapsille ehkä 5-6 pakettia.

Vierailija
13/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kuitenkin kaksi, yksi miehen ja yksi minun puoleltani.

Mua ei vaivaa pakettien määrä, mutta harmittaa että kummallakaan puolella ei olla yhtään kiinnostuneita miettimään mitä meidän lapset oikeasti haluaisivat. Toisilla on sellainen hyvin kasvattavainen agenda, ja toiset ampuvat ihan randomilla. Niin että ne kaksi pakettia ovat aina sellaiset joita lapset eivät oikeasti halua.

Tyyliin että toiselta puolelta tulee 5-vuotiaalle lahjoitus hyväntekeväisyyteen ja toiselta puolelta 2-vuotiaalle tarkoitettu katselukirja.

Vierailija
14/14 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselle lapselle 3-5 pakettia muulta suvulta. Kummeilta yhdet ja isovanhemmat ostaa yhden tai antaa rahana, että ostakaa, mitä tarvitsette/haluatte. Itse ostamme pari-kolme lisää jokaiselle. Ja aivan riittävästi on tavaraa. lapsetkin ihastelee joka joulu, että näin paljon, en olisi kyllä tarvinnut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi