Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko farkuista 110 euroa?

Vierailija
10.11.2005 |

En ole ikinä ostanut noin kalliita farkkuja, mutta nyt aion räväyttää. Löysin ihanat Marlboro Classics farkut ja niihin aion nyt satsata.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeksi kun muutama viikko sitten ostin kahdet yhteensä n.120e, olin suorastaan pelästyneen onnellinen kun laitoin palamaan niin paljon periaatteessa tarprrttomiin koska mulla muutamat jo on. Ostan paljon vaatetta ja asustetta ja kenkiä, mutta aina pieni syyllisyys takaraivossa kun laskujakin olisi:)

Vierailija
22/26 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut täytyy sanoa et enemmän tulee käytettyä yksiä Lindexin 40 euron farkkuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin vähäiset rahani sikakalliisiin farkkuihin, kun yli puolet halvemmalla olen löytänyt kestäviä ja siistejä farkkuja?

Ja olkoot sitten kuinka junttimaista, mutta mä ostan farkkuni H&M:stä jos sieltä sopivat housut halvalla löytyy. Ei paljon hetkauta muiden mielipiteet.

Vierailija
24/26 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia laittaa tuollaisia summia yhteen vaatekappaleeseen, kun opintotuesta jää niin vähän käteen kahden ihmisen elättämiseksi. En edes takista maksaisi noin paljoa.

On totta, että köyhän ei kannata ostaa halpaa, mutta laatu ei aina ole hinnasta kiinni. Kirppiksiltä löytää lujia merkkituotteita sopivimmilla hinnoilla. Joku ihmetteli, mitä eroa on ostaa merkkituote kirppikseltä tai jotain hm:stä. Siinä on paljonkin eroa! Tämänhetkinen kulutus on järjetöntä, eikä voi pitkään jatkua samanlaisena. Kierrättäminen on järkevää ja voipa ainakin tehdä uniikkeja ostoksia, kun ahkerasti kiertelee. Eikä tarvitse harmitella heräteostoksia, kun hinnat pieniä.

Onhan se kivaa ostaa välillä jotain uutenakin, jos löytyy jotakin hienoa. Olen nyt alkanut suosia lastenosastoa, niistä kun löytyy nykyään muutakin kuin nallekuvioisia vaatteita. Viimeks ostin juuri tuolta pahamaineiselta hm:ltä farkut 24 ¿, todella hyvät ovat olleet, perus kulutetut siniset, ei merkkejä. Olen kovasti tyytyväinen :)

Vierailija
25/26 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksaa tuotemerkistä. Yli sadan euron farkut eivät millään mittarilla ole laadultaan sadan euron arvoiset, vaan vähintään 20%, jopa 50% hinnasta menee pelkästään tuotemerkin arvoon. Syyni olla ostamatta tuonhintaisia farkkuja onkin yhtä hyvän periaatteellinen kuin taloudellinen.

Köyhän ei kannata ostaa halpaa, mutta merkkivaatelisän maksaminen on pelkkää tyhmyyttä.

Vierailija
26/26 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan hyvin istuvat löydät. Vaikka olen hoikka, niin hyvin istuvia on mielettömän vaikea löytää, on ne sitten kalliita tai ei. Kalliita farkkuja raaskin ostaa max. 2xvuodessa. Miehelle ostettiin viimeksi farkut, taisivat maksaa 130e, mutta kylläs sitten onkin kestänyt kauan hyvännäköisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä