Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINÄ joka ryöstät toisen ruuat työpaikan jääkaapista

Vierailija
20.12.2011 |

Oletko sokea? Tyhmä? Molempia?

TAAS viety kahvimaidot pullostani, jossa lukee isoilla kirjaimilla nimeni.

Nyt riitti, palaan juomaan teetä työpaikalla, siihen en tarvitse maitoa. Ähäkutti, joudut lypsämään jatkossa maitosi muualta. Häpeä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joka kerta sanonut että ota vaan, jos joku pyytää tilkkaa.

ap

Vierailija
22/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin, kun ruokia hävisi kaapista ja mehut meni muiden suuhun.... Selvisi, että vohkijoita oli itse asiassa kolme kappaletta.

varmasti, jos mulla ois sellaista, mutta en taida olla niin pitkävihainen että lähtisin apteekkiin tämän asian takia... :D

Mites tilanne tuosta eteni?

ap

kaikille "vatsatautisille" niin että he varmasti tiesivät mistä oli kyse. Sen jälkeen minun evääni ovat saaneet olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin, kun ruokia hävisi kaapista ja mehut meni muiden suuhun.... Selvisi, että vohkijoita oli itse asiassa kolme kappaletta.

varmasti, jos mulla ois sellaista, mutta en taida olla niin pitkävihainen että lähtisin apteekkiin tämän asian takia... :D

Mites tilanne tuosta eteni?

ap

kaikille "vatsatautisille" niin että he varmasti tiesivät mistä oli kyse. Sen jälkeen minun evääni ovat saaneet olla rauhassa.

- minä kun olen täällä pieni mitätön sijainen, niin siirryn nyt nöyrästi juomaan teetä, johon en käytä maitoa. Pienen kostoeleen kyllä teen. Ujutan suolaa sinne loppuun maitoon.

ap

Vierailija
24/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen, että se happanee kivasti. sitten ravistat hyvin, että klimpit häviää. Katsotaan kuka istuu kurapaskalla, kun on pöllinyt kahviinsa sun hapantuneet maidot :)

Vierailija
25/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ideoita :)))))

ap

Vierailija
26/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva idea isommilla työpaikoilla on myös laittaa maitopulloon kiinni lappu, jossa lukee rintamaitoa, kiva katsoa sitten kuka sitäkin kaataa kahviinsa.

Vierailija
27/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2011 klo 14:46"]
[/quote] Meilläkin on hyla-maitoa tarjolla firman puolesta, mutta itse ostetuttu laktoositon maito kelpaa näymmä muillekin. Pihistelijät ovat tarkkailussa...

Vierailija
28/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kelpaa ilmeisesti myös minun kotiruoat, eli eilisillan tähteet, jotka otan lounaaksi seuraavalle päivälle jos lounaaksi sattui puhelinneuvottelu tai muu tapaaminen. Kiva huomata työpaikkaruokalan suljettua, että oma eväsrasia on astianpesukoneessa ja lähimpään surkeaan pikkukauppaan ja kebab-kioskille on 4km. Siitä vaan pyörän selkään raivokkaasti polkien kauppaan, sieltä viiliä ja ruskea banaani mukaan ja nopeasti takaisin ettei työaikasaldo ehdi miinukselle. Sinä varas, jos luet tämän, niin olen otettu että pidät ruoistani, mutta nyt helvetti soikoon lopetat!!

Vierailija
29/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kunnioitetaan työpaikalla toisten eväitä,ja omaisuutta meillä ei ole edes mitään lukkoja pukukaapissa.Mutta tuota maitoa häviää meillä myös jääkaapista ja työpaikalla sitä on torjuttu laittamalla pieneen määrään muunmuassa astiapesuainetta,mausteita,joskus joku laittoi maidon joukkoon wiskyä ku oli jäänyt pullonpohjalle jääkaappiin pikkujouluista.Torjunta on ollut vaihtelevaa joskus sitä on hävinnyt ja joskus ei,osa porukasta on sillälailla korrektia että kysäisevät jos haluavat kahvin joukkoon maitoa,niin yleensä lupa on tällä tavoin saatu.

Onhan se ärsyttävää jos maito on aina loppu vaikka juuri edellispäivänä sitä on ostettu.

Vierailija
30/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Nää kahvimaidon pöllijät on ihan omaa luokkaansa. "Ei kai se nyt haittaa, jos vähän otan omaan kahviini lorauksen..."

Vierailija
31/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka urpo laittaa kahviinsa maitoa?! Hyi helvetti!

Vierailija
32/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut säilyttää "kuivamuonia" omassa lukollisessa laukkukaapissani sen jälkeen, kun huomasin miten tehokkaasti kaikki pussikaakaot ja -puurot, hapankorput ja salaattiin tarkoitetut purkkitonnikalat kahvihuoneen kaapista katosivat. Huolimatta siitä, että niissä kaikissa luki minun nimeni KISSAN KOKOISILLA KIRJAIMILLA. Ärsyttää tosi paljon tuollainen, kun itsellä ei tulisi mieleenkään viedä toisen omaa. 

Mutta ihmiset on ihan pimeitä muutenkin, kerran istuin iltaa seurueessa jossa ihmiset kertoivat miten aina kyläpaikan vessassa aukovat kaikki kaapit ja tutkivat laatikot. Haistelevat kasvovoiteet ym. Yksi mies jopa sanoi usein haistelevansa pyykkikorista likaisia pikkareita. En voinut uskoa korviani! Ihmiset on uteliaisuudessaan ja röyhkeydessään jotain aivan käsittämätöntä. 

Vierailija
33/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia vatipäitä sitä onkin! Kyllä täytyy olla tosi vajaa päästänsä kun pitää toisten eväät syödä. Pistää niin vihaksi!

Vierailija
34/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa oli kerran syöty eväät ja olin sitten loppupäivän nälissäni. Todella toivon että oli vahinko kysymyksessä.

Vierailija
35/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lantraisit sen maidon vedellä laihaksi?

Vierailija
36/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT ongelma. Meillä firma tarjoaa kaiken. Opiskelkaa lisää niin ei tarvitse miettiä moista.

Vierailija
37/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää maito vaikka sinisellä elintarvikevärillä siniseksi. En usko että kovin moni enää haluaa juoda kahviaan, kun on huomannut kaatavansa sekaan jotakin sinistä.

Vierailija
38/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä suolaa ja chiliä maidon joukkoon. Voi olla et enskerralla ei enää ota sun maitoa. Tai jotain ketsuppia ja sinappia.

Vierailija
39/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita maitopullosi kylkeen: Lypsettyä rintamaitoa

Vierailija
40/47 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:18"]

Pistä suolaa ja chiliä maidon joukkoon. Voi olla et enskerralla ei enää ota sun maitoa. Tai jotain ketsuppia ja sinappia.

[/quote]

Tee varkaalle oma sapuska vahvalla chilillä maustettuna, naga morris on tuhottoman tulista ei takuulla koske toista kertaa sun eväisiin.

Naga Morrista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä