Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Eksän uuden puolison raskaus:

Vierailija
20.12.2011 |

Mitä ajatuksia se on herättänyt?

Kuinka olemassa olevat lapsenne ovat asiaan suhtautuneet?

Onko raskaus muuttanut välejänne nyksän ja sinun välillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia se on herättänyt?

Onneksi olkoon. Vähän nopsaa toimintaa, mutta toivottavasti mies on oppinut menneisyydestään ja tällä kertaa menee paremmin. Kun vauva syntyi, onnittelin lämpimästi molempia, kyselin synnytyksestä ja ostin lahjaksi kauniin vauvanvaatteen.

Kuinka olemassa olevat lapsenne ovat asiaan suhtautuneet?

Lapseni 6 ja 4 tykkäävät kovasti isin uudesta vauvasta, sisaruksestaan.

Onko raskaus muuttanut välejänne nyksän ja sinun välillä?

Meillä on loistavat välit. Sain myös itse vauvan uuden mieheni kanssa vähän eksän ja hänen vaimonsa jälkeen. Välillä vauvat leikkivät yhdessä lattialla yhdessä isompien sisarusten kanssa.

Vierailija
2/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sen takia lähtisi ja uusi puoliso olisi pian raskaana, en varmaan haluaisi nähdä kumpaakaan enää koskaan. Lapsellista ehkä, mutta mitä syytä olisi nähdä jos kerran ex ja uusi elämä hänellä.

Varsinkin, koska mies jarruttelee hoitoja, koska on ihan tyytyväinen näinkin.

Jos ero johtuisi muusta syystä kuin lapsettomuudesta, olisi tilanne varmaan paljon helpompi kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kysyttiinkin kokemuksia eikä kuvitteellista tilannetta, anteeksi. Vastasin ehkä liian innokkaasti koska olen miettinyt tätä niiiin paljon.

Tsemppiä kaikille ja kiva kuulla, että useimmilla menee hyvin tuokin tilanne :)

t.3

Vierailija
4/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisin raskaaksi (olen siis se "nyksä"), niin luultavasti eksä suhtautuisi halveksien ja hyrisisi tyytyväisenä, miten mies kohta varmaan hylkää minutkin. Todennäköisesti myös kommentoisi, että kaikenmaailman horojen kanssa sitä pitääkin lisääntyä, tuskinpa katselet tuotakaan lasta kovin kauaa jne.

Olemassa olevat lapset olisivat varmaan iloisia ja jännittyneitä, ovat vielä niin pieniä etteivät osaisi tehdä asiasta mitään draamaa tai ihmeellistä asiaa.

Minun ja eksän välit eivät muuttuisi mitenkään, koska niitä välejä ei ole ja tuskin tulee.

Vierailija
5/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään,onnitteli kyllä miestäni joskus mutta mutten ei mitään.Lapset suhtautuu ihan hienosti,ehkä vähän mustasukkaisuutta vaikka ovatkin jo "vanhoja".

Vierailija
6/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin käy niin onnittelen tietysti ja olen iloinen. Lapset suhtautuvat muutenkin elämänsä asioihin luontevan mutkattomasti, niin myös tuollaiseen asiaan luultavasti. Ei muuttaisi välejä mitenkään, meillä on hyvät välit. Toki tarjoaisin apua jos sellaista tarvitsevat.

Vierailija
7/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on turha odottaa siltä vaimolta minkäänlaista ymmärrystä, se vihaa sua ihan syystä. Ja tuskin se elossaoleva lapsikaan jaksaa isänsä virheitä (sua) ymmärtää.

Vierailija
8/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me saimme vauvan vajaa 6kk sitten, ei edes onnittelua kuulunut. Mieheni on n.15v minua vanhempi, joten heillä jo aikuinen ja melk.aikuinen lapsi, jotka kylläkin suhtautuvat meidän lapseen ihanasti, mutta joutuvat peittelemään äidiltään lähes kaiken. En ymmärrä mistä ex-vaimon katkeruus ja pahansuopaisuus pursuaa. Hassua on myös, että ennen niin hyvä äiti, ei huolehdi enää omista lapsistaan juuri mitenkään, vaan mieheni on se joka hoitaa tämän alaikäisenkin kaikki asiat.

Vierailija
9/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on turha odottaa siltä vaimolta minkäänlaista ymmärrystä, se vihaa sua ihan syystä. Ja tuskin se elossaoleva lapsikaan jaksaa isänsä virheitä (sua) ymmärtää.

En ole hän, vaan toinen joka on pikaraskaana uudessa parisuhteessa..

Tänä päivänä kylläkin tiedän jo eksänsä suhtautumisen, käski miestä kysyä huoraltaan että kuka on isä :D