157. raskausviikko menossa...
Olen paksu, kömpelö ja kaikki vain sattuu ja joka paikkaan. Ei voi nukkua eikä syödä eikä istua eikä mitään ja hävettää kun jouluvalmistelut on pakko jättää kaikki miehelle (itse vaatii että lepään kun vielä voin).
Kommentit (12)
Yököttää, heikottaa ja huimaa... Yritin äsken vähän tehdä joulusiivoja, mutta pakko oli istua alas, kun pyörrytti niin. Toivottavasti tämä pian helpottaa....
Oikeasti taitaa olla vasta 39. viikko menossa joten vaikka kuinka kinuaisin niin eivät taida käynnistellä :(
Kävin juuri peilin edessä tarkistamassa ja kyllä todellakin taidan olla sinivalas. Harmi ettei ole kylpyammetta niin voisin koko joulun lillua vedessä...
sama olotila kun sulla, saa nähdä miten loput sata viikkoa menee.. :D
Kun äkkiä laskeskelin, niin mulla on niitä takana 164+jotain. Ei sentään yhdestä raskaudesta kuitenkaan :)
ja vaikka menossa ei ole ensimmäistäkään, olo sama kuin ap:lla.
Nimim. tänään todettiin keskenmeno, kuollut jo viikkoja sitten ja minä vaan kuvittelin olevani 10.viikolla raskaana.
Nimim. tänään todettiin keskenmeno, kuollut jo viikkoja sitten ja minä vaan kuvittelin olevani 10.viikolla raskaana.
tapa tulla tämmöiseen ketjuun keskenmenosta valittamaan, olkoon vaikka kuinka ikävä ja kipeä asia kyseessä!
Siitä huolimatta raskaana olevien ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että heillä on epämukava ja huno olo raskauden vuoksi -ja saavat sanoa sen ääneen tai kirjoittaa tänne.
Enkä ole itse raskaana tai muutenkaan hormonihöyryissä.
jolla todettiin keskenmeno :(
Itse koin kkm elokuussa viikolla 19. Tänään plussasin uudestaan ja pelottaa niin helvetisti.. Että kaikki pahoinvoinnit ja kolotukset ja muut tänne vaan, parempi nekin kuin keskenmeno/kuollut vauva!
AP:llä takanaan 4 keskenmenoa ja tämän nykyisen riskiraskauden lisäksi aiempi riskiraskaus ja asfyksiasta kärsineen (mutta onneksi selvinneen) lapsen synnytys. Siksikin olen vähän yliherkkä kuulostelemaan tuntemuksiani...
lääkäriin, eiköhän sitä synnytystä aleta pikku hiljaa käynnistelemään noilla viikoilla..