Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan pihejä, joiden kotona on aina kylmää ja pimeää.

Vierailija
20.12.2011 |

Ja kahvikin keitetään vieraille niin laihaksi, että kupista pohja näkyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat varmaan että rahat saa hautaan mukaan. Onneksi itse ymmärtää elää niin että siitä nauttiikin, ja pihien ihmisten luona ei tarvitse asua kun aina pääsee kotiinkin. :)

Vierailija
2/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aikuisena saa pitää kotonani niin lämmintä kuin haluan.

Viileyteen muka tottuu, no minä en tottunut.

Ärsyttävää silti edelleen mennä vanhemmilleni kylään, täristään sohvalla viltin alla koko vierailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis laita pattereita päälle vaan lämmitän puilla ja aina tulee liian kuuma. Nytkin olen paljain varpain ja toppi päällä. Hämärää meillä on aina koska se luo mielestäni ihanan tunnelman.

Vierailija
4/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä puilla (hukkapuilla) lämmittämisestä.

Tuleekohan miesystävästäni kohta entinen miesystävä...

Vierailija
5/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin talon valaisimiin pienitehoiset led-lamput ja kämpässä on pimeää kuin savupirtissä. Ärsyttää kun on sisälläkin hämärää.

Vierailija
6/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin koko lapsuuteni ja nuoruuteni vilusta nyt aikuisena saa pitää kotonani niin lämmintä kuin haluan. Viileyteen muka tottuu, no minä en tottunut. Ärsyttävää silti edelleen mennä vanhemmilleni kylään, täristään sohvalla viltin alla koko vierailu.

Vierailija
7/7 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä piheistä ihmisistä jotka puhuu koko ajan rahasta miten kaikki maksaaa jne. Kahvilassa ottaa halvimman pullan eikä mihinkään maksulliseen tapahtumaan voi lähteä. Kahvipöytään laittaa yhden keksin per vieras ja omaa autoa ei käytetä vaan mennään toisten bensoilla kerta toisensa jälkeen. Piheys on niin inhottava piirre ihmisessä koska siihen liittyy läheisesti toinen inhoamani piirre joka on itsekeskeisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän