Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia että terapeutti sanoo näin

Vierailija
20.12.2011 |

Yhdessä vaiheessa lomakautta menin lomalle ja tuli tauko kuten ennenkin ja terapeutti sanoi: minä jään tänne kaipaamaan..

Eihän sen kuulu noin sanoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet käynyt?

Vierailija
2/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet käynyt?

Liian kauan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoitti tyyliin: Olen täällä taas käytettävissäsi loman jälkeen.

Ota puheeksi, jos jäi outo olo. Ihmisiä terapeutitkin vain ovat, ja joskus tulee sanottua hölmöjä....

Vierailija
4/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kannattaa selvittää jos noin jäi painamaan.

Vierailija
5/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se paina mutta on tullut ilmi muutakin mikä

osoittaa jotain "outoutta".

Vierailija
6/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se paina mutta on tullut ilmi muutakin mikä

osoittaa jotain "outoutta".

Vierailija
7/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies, mutta mun mielestä on outoa että terapeutti sanoo noin.

Olen vaan huomannut että se muistuttaa tavallaan ystävyyssuhdetta jollain lailla.

Kielteisiä kommentteja on tullut suhteessa terapiamuodon vaihtamiseen, sekään ei ole ammatillisesti oikein. Mua kohtaan.

Vierailija
8/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joulukuu! On ehkä vähän outoa että nimenomaan terapeutti sanoo noin, mutta aika yleinen ilmaisu erotessa. Sitä ei siis ole tarkotus ottaa kirjaimellisesti!

Vähän huumorintajua ja suurpiirteisyyttä kehiin, ja jos asia on vaivannut sinua puoli vuotta niin ota nyt ihmeessä se puheeksi terapeutin kanssa.

Vierailija
9/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joulukuu! On ehkä vähän outoa että nimenomaan terapeutti sanoo noin, mutta aika yleinen ilmaisu erotessa. Sitä ei siis ole tarkotus ottaa kirjaimellisesti!

Vähän huumorintajua ja suurpiirteisyyttä kehiin, ja jos asia on vaivannut sinua puoli vuotta niin ota nyt ihmeessä se puheeksi terapeutin kanssa.

Ihan samahan se on sanooko joulukuussa vai kesällä, kun sanoo. Se on vaan yksi juttu enkä siitä ota paineita, mutta on muutakin.

Ymmärrän kyllä letkautuksetkin.

Vierailija
10/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta outoutta?

Vierailija
11/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta outoutta?

Kerroin jo yhden, eli kielteiset kommentit muista terapiamuodoista.

Vierailija
12/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta outoutta?

Kerroin jo yhden, eli kielteiset kommentit muista terapiamuodoista.

Vierailija
13/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaukaa nähdä, että tarvitset lääkitystä ja pitkää terapiaa. Ja on ihan sama mitä terapeuttisi ap sanoo. Epäilet häntä kuitenkin, kuten myös seuraavaa terapeuttia. Kai sulla jo diagnoosi on?

Vierailija
14/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaukaa nähdä, että tarvitset lääkitystä ja pitkää terapiaa. Ja on ihan sama mitä terapeuttisi ap sanoo. Epäilet häntä kuitenkin, kuten myös seuraavaa terapeuttia. Kai sulla jo diagnoosi on?

Hoh hoh, mistäs sää tiedät mun asiat? Mulle on suositeltu erilaista terapiamuotoa usealta taholta mutta tämä mun nykyinen sanoo aina kielteiset kommenttinsa jos puhun muualle lähdöstä.

En mä mitään epäile, se on päivänselvä asia että

tarvitsisin eri tyyppistä terapiaa.

Ei ole kyse epäilyistä. Puhut omiasi vaikka et tiedä mitä mulle on tapahtunut!

Vierailija
15/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin tervettä kun minä menin terapiaan ensimmäisen kerran vauvamme kuoltua (olin kulkenut jo 4 vuotta), no oli uusi terapeutti ja sanoin mitä oli kesällä sattunut, terapeutti tokaisi "sehän oli vaan mahassa oleva vauva, mitä tuota suremaan"

Että ole onnellinen, sulla on terapeutti joka sua auttaa ja tukee, ei taida lytätä samoin.

Vierailija
16/16 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin tervettä kun minä menin terapiaan ensimmäisen kerran vauvamme kuoltua (olin kulkenut jo 4 vuotta), no oli uusi terapeutti ja sanoin mitä oli kesällä sattunut, terapeutti tokaisi "sehän oli vaan mahassa oleva vauva, mitä tuota suremaan"

Että ole onnellinen, sulla on terapeutti joka sua auttaa ja tukee, ei taida lytätä samoin.

Joo,tuo on lyttäämistä. Aika törkeästi sanottu.

Eiks kaikki vauvat ole mahassa?

Mulla on kyllä ymmärtäväinen se ihminen vaikka ne mun jutut ei tulekaan esiin siellä, mutta se on taas toinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan