Montako oikeaoppista punnerrusta saat tehtyä kerralla?
Kommentit (17)
Ei kait niitä voi tehdä kuin yhden kerrallaan?????
Vielä on matkaa tavoitteeseen, eli 100 punnerrusta kerralla. Olen treenannut nyt pari kuukautta. Ja punnerrukset ovat luonnollisesti miesten punnerruksia.
Ei kait niitä voi tehdä kuin yhden kerrallaan?????
Nussi jotai muuta ku pilkkua
77 Vielä on matkaa tavoitteeseen, eli 100 punnerrusta kerralla. Olen treenannut nyt pari kuukautta. Ja punnerrukset ovat luonnollisesti miesten punnerruksia.
treenannut nyt pari viikkoa, yhteen pötköön saan siis ton 15. Mullakin tavoite on sata, mutta viidessä erässä ja aina tauko välissä. Nyt on jotain 50 yhteensä noiden taukojen kanssa.
Ja tietysti miesten punnerruksia.
ap
älkää popsiko liikaa hormoneja, ettei mee huumorintaju
-noh, ehkä tää tuli jo vähän myöhässä....
Punttiksella käyn noin kerran viikossa. Kävin lattialle ja tein työtä käskettyä. Sain 9.
Lattiasta nousi vain oma perse ;_; Kai tota massakin on kertynyt. tuntu niin pahalta jo lyllertää tuossa lattialla, että taidan jäädä palleroksi, en jaksa laihduttaa. Taidankin tästä mennä syömään roiskeläpän iltapalaksi.
Lattiasta nousi vain oma perse ;_; Kai tota massakin on kertynyt. tuntu niin pahalta jo lyllertää tuossa lattialla, että taidan jäädä palleroksi, en jaksa laihduttaa. Taidankin tästä mennä syömään roiskeläpän iltapalaksi.
Nyt tää lähtis nukkumaan :) t. Se 9 saanut
päkiät ja kämmenet maassa, perse ylhäälä?
päkiät ja kämmenet maassa, perse ylhäälä?
no eii kun kädet ja päkiät ilmassa.
No ei vaan kehon pitää olla kova suora lauta.
niinku näin >-->-O
Mutta olin eilen salilla ja lihakset ovat väsynteet.
Paljon vaikuttaa käsien paikka (onko ojentajapunnerrus kädet ihan rinnan vieressä: se on tappava, vai enemmän rintalihasliike kädet leveässä asennossa) ja se, miten alas menee.
paljon treenaava kakruni sanoi, että oikeaoppisesti pitää mennä niin alas, että kaverin nyrkki mahtuu vaan alle (testeissä)
punnerrusta sain. Aikaa meni 1 minuutti 22 sekuntia.
Olen paras.
Ja vahvin.
punnerrusta sain. Aikaa meni 1 minuutti 22 sekuntia.
Olen paras.
Ja vahvin.
vaikka olen ollut naisvoimistelijoissa ja vaikka miten hyvä kunto on ollut ja hoikkakin olen, tosin tällä hetkellä normaalipainon rajoissa. En tiiä, mut mua sattuu ranteisiin ja rärkee (10-vuotiaana särkemääni)polveen??, liekö jokin ylitsepääsemätön henkinen kynnys ja tulee psykosomaattisia tuskia!
ap