8-vuotiaalle lahjaksi PASILA-sarja-dvd?
Saa katsoa sitä välillä kotona ja nyt pyytää niitä joululahjaksi?
Onko vielä liian nuori?
Kommentit (5)
sen aihepiirit ja kielenkäyttö ole kyllä mitenkään pienelle lapselle soveliasta, mutta mä suojelenkin lapsia kaikenmaailman typeryyksiltä ja annan niiden olla lapsia eli monen mielestä olen nuiva salakka.
Kaikki muutkin saa-fraasi lasten suusta on aina valhetta, kaikki muutkaan ei todellakaan saa, vaikka aina jollain on typerät vanhemmat jotka antaa lapsiensa tehdä mitä tahtovat.
sen aihepiirit ja kielenkäyttö ole kyllä mitenkään pienelle lapselle soveliasta, mutta mä suojelenkin lapsia kaikenmaailman typeryyksiltä ja annan niiden olla lapsia eli monen mielestä olen nuiva salakka.
Kaikki muutkin saa-fraasi lasten suusta on aina valhetta, kaikki muutkaan ei todellakaan saa, vaikka aina jollain on typerät vanhemmat jotka antaa lapsiensa tehdä mitä tahtovat.
on kyseiset ohjelmat luokiteltu.. meilläkin 5vuotias joskus katsonut vahingossa ja kyseli sitten myöhemmin että onko hänellä huono lapsuus kun pasilassa sanottiin jotai sellaista.
Eli ei mun mielestä sovi alle 11 vuotiaille.
Tismalleen. Fanitan minäkin sitä, muttei se silti sovellu lapsille, ei piirretty tekotapana tee siitä lastenohjelmaa.
joka myös katsoo silloin tällöin kyseistä sarjaa. En kyllä itse kuitenkaan ostaisi sarjaa lahjaksi ja yleensä kiellän sen katselunkin kun hetken kuuntelen sitä kieltä mitä siinä puhutaan.